MIEJSCE PRACY: KRAKÓW

NUMER REFERENCYJNY: DEV-DEC-03

Czytaj dalej »

O tym, że jedno zdjęcie ma moc większą niż tysiąc słów nie trzeba nikogo przekonywać. Zdjęcia pomagają nie tylko w ilustracji tekstu, ale również pełnią funkcję przyciągającą wzrok czytelnika i są doskonałym zapisem wspomnień. Fotografie doskonale podsumowują złożony tekst i wystarczy nam zaledwie kilka sekund, aby poznać treść przekazu. Widząc zdjęcie, potrafimy je natychmiast opisać. Google chce, aby nie tylko człowiek miał taką zdolność. Amerykański gigant pracuje nad specjalnym oprogramowaniem, które będzie mogło samodzielnie stworzyć opis każdego zdjęcia.

Czytaj dalej »

W tym roku odbyła się czwarta edycja E-biznes Festiwalu, w czasie którego wybrani prelegenci prezentowali sposoby wykorzystania nowych technologii do zaistnienia w sieci. Na tej edycji Festiwalu jednym z prelegentów był również dyrektor zarządzający Deva Group – Krzysztof Marzec, który 14 listopada wygłosił prelekcję na temat „O krok dalej niż zwykły sklep – strategie ZMOT i Long Tail w E-commerce”.

Czytaj dalej »

Augmented Reality, czyli rzeczywistość rozszerzona, zagościła w mediach już jakiś czas temu. Coraz więcej firm sięga po taką formę promocji swoich produktów czy usług. Rzeczywistość rozszerzona daje możliwość połączenia świata rzeczywistego z obrazem wygenerowanym komputerowo, przy czym całość jest nie tylko interaktywna, ale również daje możliwość użytkownikowi podejmowania decyzji i akcji w trzech wymiarach. Szerzej o AR mogliśmy usłyszeć na 4. edycji Mobilization, czyli łódzkiej konferencji na temat rozwiązań mobilnych.

Czytaj dalej »

Facebook dba o poprawność polityczną, dlatego umożliwia swoim użytkownikom wybór jednej z aż 58 różnych płci! Biorąc pod uwagę rozbudowaną listę, warto zadać sobie pytanie – dlaczego właściwie sami nie możemy określić swojej płci własnymi słowami? Tego serwis nie wyjaśnia, pozostawiając i tak duże pole do wyboru dla niezdecydowanych.

Czytaj dalej »

Autoodtwarzanie filmów na Facebooku to wspaniała wiadomość dla reklamodawców, ale niekoniecznie dla wszystkich użytkowników. Reklamy spowalniają połączenie i wydłużają czas oczekiwania na załadowanie całej strony, zwłaszcza w przypadku, kiedy mamy powolny internet. Jak wyłączyć odtwarzanie filmów na Facebooku? Dowiecie się w tym wpisie.

Czytaj dalej »

Facebook wprowadził kolejne zmiany na naszych news feedach. Możemy już zobaczyć, ile razy został wyświetlony dany film. Serwis poinformował, że wzrost oglądalności filmów video przekroczył w lipcu 50%, a od czerwca zanotowano ponad 1 mld codziennych odsłon filmów na Facebooku.

Czytaj dalej »

Od sierpnia Facebook testował możliwość dodawania naklejek w komentarzach. Teraz funkcja jest już oficjalnie dostępna. Jeszcze do niedawna naklejki mogliśmy wysyłać tylko w wiadomościach prywatnych. Naklejki, czyli emotikony, które możemy przesłać naszym znajomym, mają wzbogacać komunikację oraz umożliwiać lepszą interakcję między znajomymi.

Czytaj dalej »

Facebook ułatwia szybką wymianę wielu zdjęć na smartfonie. Dzięki zmianom, które zostały właśnie wprowadzone, możemy wybrać dokładną kolejność zdjęć, które przesyłamy do Facebooka na iPhonie i Androidzie.

Czytaj dalej »

Internet.org czyli globalne partnerstwo, którego orędownikiem jest Mark Zuckerberg, ma docelowo zapewnić dostęp do internetu 5 mld ludzi. Facebook właśnie poinformował, że projekt zaczął funkcjonować w kolejnym kraju.

Czytaj dalej »

O blogu

Szukasz informacji ze świata Search Engine Marketingu?

Znalazłeś.

Starannie wyselekcjonowane wiadomości i nowości przygotowywane są przez ekspertów Deva Group w oparciu o ponad setkę źródeł oraz własne testy i doświadczenia.

Zapraszamy do lektury!

Znajdź nas w Google+

Ostatnie wpisy


Google AdWords

Social Media