AdWords 03.09.2015
Krzysztof Marzec

Zmiany w reklamach AdWords TrueView

Zmiany w reklamach AdWords TrueView

Google wprowadza kolejne ułatwienia w systemie AdWords. Bez żadnych rewolucji dla samych formatów reklamowych i reklamodawców system ułatwi zarządzanie reklamami TrueView, doskonale znanymi głównie z YouTube. Już teraz można zaktualizować swoje konto do nowych ustawień. Czytaj dalej »

Od 20 lipca 2015 roku można zdawać po polsku nowy certyfikat AdWords z reklamy mobilnej. Kurs przygotowujący do egzamin również jest już dostępny po polsku. Czytaj dalej »

Jakiś czas temu moje poszukiwanie alternatywy dla moat.com i rozczarowanie brakiem danych dla polskich reklam  w similarweb.com spowodowało, że trafiłem na BoxOfAds. Potrzebowałem narzędzia, które po wskazaniu reklamodawcy pokazywało jego przeszłe i aktualne reklamy displayowe. Oczywście weterani branży wiedzą, że podobne dane nt. reklam AdWords można znaleźć w Semstorm ale to tylko dane z wyszukiwarki, mi potrzebne były konkretne reklamy graficzne. Czytaj dalej »

W marcu Google wprowadziło możliwość przesyłania na YouTube filmów sferycznych 360 stopni. Oglądanie takich filmów jest możliwe w przeglądarce Chrome oraz aplikacji Youtube na Androida lub iOS.

Natomiast tydzień temu Google na swoim blogu poinformowało o wprowadzeniu reklam 360 stopni. Nowy typ reklam umożliwia zupełnie nowy sposób interakcji, widzowie mogą obejrzeć reklamę z każdej strony w prosty sposób zmieniając kąt patrzenia. Czytaj dalej »

W jaki sposób rozpocząć przygodę z Google Tag Manager? Najlepiej od lektury przewodników i blogów z przygotowanej przez nas listy. Czytaj dalej »

W ramach Analytics Academy dostępny jest obecnie już piąty kurs, tym razem dotyczy on Google Tag Managera. Jeszcze do 24 lipca można zdobyć certyfikat z tego kursu.
Sam kurs jak zwykle jest doskonale przygotowany i zawiera nagrania wideo oraz czytelnie przygotowane instrukcje ze screenami, dzięki czemu w przystępny sposób można przyswoić podstawy Tag Managera. Czytaj dalej »

Sposób w jaki wyszukujemy informacje zmienia się cały czas. Stale rosnąca część użytkowników Internetu przegląda strony z komórki i dokonuje z niej zakupów. Wiele biznesów jednak o tym nie wie i nie rozumie po co im strona mobilna czy kampania marketingu w mobile. Postanowiłem przygotować prosty raport, który obrazuje jak duży udział mają obecnie wyszukiwania mobilne, czyli ze smartfonów i tabletów.

Czytaj dalej »

Bez kategorii 04.05.2015
Krzysztof Marzec

Jak ulepszyć Majestic ?

Jak ulepszyć Majestic ?

Dziś nietypowo i mam prośbę o wsparcie do całej branży SEM w Polsce :)

Czytaj dalej »

Aktualności 30.03.2015
Katarzyna Marzec

Festiwal SEO 2015 Katowice

Festiwal SEO 2015 Katowice

W tym roku 29 maja odbędzie się kolejny, bo już trzeci Festiwal SEO w Katowicach. Już dziś zapraszamy! Czytaj więcej.

Czytaj dalej »

Reklamy robimy dla ludzi i  w  myśl tego powinniśmy się ich chociaż trochę zrozumieć. Jeśli reklamujemy nasz sklep z zabawkami, a odwiedziła go kobieta – wyświetlmy zabawki edukacyjne. Jeśli to był mężczyzna – zdalnie sterowane spalinowe samochodziki, którymi można rozpędzić się do 60km/h. Zdecydowanie lepszy efekt. A mówiąc poważnie – w Google Display Network mamy dużo użytkowników, których wiek, płeć i stan rodziny są nam znane – wykorzystajmy to do kierowania lepszych, bardziej precyzyjnych reklam.

Czytaj dalej »

Pozycjonowanie

Google AdWords

Social Media