Sposób w jaki wyszukujemy informacje zmienia się cały czas. Stale rosnąca część użytkowników Internetu przegląda strony z komórki i dokonuje z niej zakupów. Wiele biznesów jednak o tym nie wie i nie rozumie po co im strona mobilna czy kampania marketingu w mobile. Postanowiłem przygotować prosty raport, który obrazuje jak duży udział mają obecnie wyszukiwania mobilne, czyli ze smartfonów i tabletów.

Czytaj dalej »

Bez kategorii 04.05.2015
Krzysztof Marzec

Jak ulepszyć Majestic ?

Jak ulepszyć Majestic ?

Dziś nietypowo i mam prośbę o wsparcie do całej branży SEM w Polsce :)

Czytaj dalej »

Aktualności 30.03.2015
Katarzyna Marzec

Festiwal SEO 2015 Katowice

Festiwal SEO 2015 Katowice

W tym roku 29 maja odbędzie się kolejny, bo już trzeci Festiwal SEO w Katowicach. Już dziś zapraszamy! Czytaj więcej.

Czytaj dalej »

Reklamy robimy dla ludzi i  w  myśl tego powinniśmy się ich chociaż trochę zrozumieć. Jeśli reklamujemy nasz sklep z zabawkami, a odwiedziła go kobieta – wyświetlmy zabawki edukacyjne. Jeśli to był mężczyzna – zdalnie sterowane spalinowe samochodziki, którymi można rozpędzić się do 60km/h. Zdecydowanie lepszy efekt. A mówiąc poważnie – w Google Display Network mamy dużo użytkowników, których wiek, płeć i stan rodziny są nam znane – wykorzystajmy to do kierowania lepszych, bardziej precyzyjnych reklam.

Czytaj dalej »

Mobilna swatka, która pomaga znaleźć interesujące wizualnie osoby działa już na ponad 10 mln urządzeń przenośnych. Tinder przebojem wdarł się do smartfonów mieszkańców USA, teraz coraz częściej można spotkać go także w telefonach Polaków. Bardzo prosta aplikacja pomaga nam znaleźć osoby, które mieszkają niedaleko nas, mają podobne zainteresowania, znajomych i przede wszystkim – podobają nam się wizualnie. Ponieważ coraz więcej użytkowników korzysta z Tindera, ale być może nie wszyscy, którzy chcieliby zacząć, mają smartfony lub smartfony z kompatybilnym systemem, przygotowałam krótki poradnik, w jaki sposób zainstalować Tindera na komputerze z systemem Windows.

Czytaj dalej »

Dziś dwie ciekawostki prosto od Majestic, jednego z najlepszych narzędzi do analizy linków.

Czytaj dalej »

Tradycyjnie już prezentujemy listę stron internetowych, które posiadają największą liczbę linków z różnych IP. Zestawienie powstało na podstawie danych zaczerpniętych z narzędzia Majestic. Obecny ranking to same domeny *.pl z wykluczeniem domen regionalnych oraz popularnych agregatorów – czyli hostingów lub domen pozwalających na założenie własnej subdomeny.

Czytaj dalej »

Nie wszyscy adepci analityki wiedzą, ale od dłuższego czasu funkcjonuje Google Analytics Academy, strona z darmowymi kursami Google Analytics, którą możecie znaleźć tu: https://analyticsacademy.withgoogle.com/

Czytaj dalej »

AdSense, tak jak inne flagowe produkty, doczekał się w tym roku wielu ulepszeń. Google podsumował je w swoim AdSense Insider, na którego podstawie postaram się przybliżyć kilka z nich:

Czytaj dalej »

NUMER REFERENCYJNY: DEV-FEB-05

Czytaj dalej »

Pozycjonowanie

Google AdWords

Social Media