System AdWords ma wiele niuansów i detali od których zależeć może powodzenie kampanii. Jednym z nich jest sposób wyświetlania reklam tekstowych w GDN.

Czytaj dalej »

Są takie pytania w SEO, gdzie ciekawi nas co inni sądzą na ten temat. Postanowiłem zadać kilka z nich Kasparowi Szymańskiemu – zapraszam do lektury!

Czytaj dalej »

Postanowiłem napisać ten artykuł po rozmowie z klientem, któremu inna agencja gwarantowała stałą obecność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Uważam, że jest co najmniej kilka aspektów, o których powinno się pamiętać słuchając takich zapewnień. W DevaGroup zakładamy, że dobrze poinformowany klient, to zadowolony klient – zapraszam do lektury. Czytaj dalej »

19.11.2015 miałem przyjemność pojawić się na Kongresie Online Marketingu z prezentacją o remarketingu. Zapakowałem się jednak w pociąg wcześniej, bo kilka prezentacji zapowiadało się interesująco.

Czytaj dalej »

NUMER REFERENCYJNY: DEV-DEC-06
Oferta: Młodszy Specjalista SEO

Czytaj dalej »

Aktualności 10.12.2015
Katarzyna Nogaj

SEMcamp XIX – relacja

SEMcamp XIX – relacja

Podczas ostatniego SEMcampu ponad 400 osób wysłuchało siedmiu ciekawych prezentacji. Pracownicy agencji i domów mediowych stanowili 67% wszystkich uczesników, 24% to osoby pracujące po stronie klienta. Czytaj dalej »

Aktualności 08.12.2015
Krzysztof Marzec

Internetowe rewolucje od Google

Internetowe rewolucje od Google

4 grudnia miałem przyjemność wystąpić na Internetowych Rewolucjach w Krakowie. Spotkania te, organizowane przez Google, są doskonałą okazją na zdobycie i poszerzenie wiedzy.

Czytaj dalej »

Pozycjonowanie 24.11.2015
Krzysztof Marzec

default-bkg

[Narzędzia] Website Auditor

Na warsztat dobrego audytora składa się wiele narzędzi i choć praca powinna odbywać się na żywym organizmie, często przy użyciu konsoli programisty to wielu rzeczy nie da się sprawdzić bez dobrego crawlera.

Czytaj dalej »

Podczas tegorocznego okresu przedświątecznego, według przewidywań Google, ogromną rolę mogą odegrać materiały wideo, a w szczególności reklamy TrueView. Według ostatniej analizy kampanie TrueView nie tylko podnoszą świadomość marki ale również wzmacniają intencje zakupowe: Czytaj dalej »

Display Select Keyword to „ulepszone” kampanie reklamowe skierowane na Sieć Reklamową Google. Jak na razie nie są dostępne na wszystkich kontach AdWords. Założenie Display Select Keyword jest takie, że reklamy kierowane są bardzo precyzyjnie na użytkowników zainteresowanych naszymi produktami. Czytaj dalej »

Pozycjonowanie

Social Media