Jak ustawić nazwę profilu firmy na Facebooku?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 04.2013
 

Osoby, które zarządzają profilem czy też kilkoma profilami firm z pewnością mogły zauważyć, że początkowa, domyślnie ustawiona nazwa nie jest zbyt estetyczna. Składa się z ciągu znaków, które trudno umieścić np. na materiałach promocyjnych. Jest trudna w zapamiętaniu i przypomina długi ogon doczepiony do nazwy marki. Jak to zmienić? Sposób jest bardzo prosty.


Nazwa profilu firmy na Facebooku może być zmieniona bardzo szybko. Na początek musimy przelogować się z profilu firmy, której nazwę chcemy zmienić na swój profil. Aby to zrobić, w prawym górnym rogu profilu na Facebooku wybieramy zębate kółeczko. Rozwija nam się lista taka, jak poniżej. Wybieramy profil z naszymi danymi.

Następnie w przeglądarce wybieramy adres strony:

www.facebook.com/username

Przechodzimy do drugiej tabelki, w której z rozwijanego menu wybieramy strzałką nazwę strony, jaką chcemy zmienić. Po wybraniu nazwy, obok pojawi się okienko, w którym musimy wpisać proponowaną przez nas nazwę użytkownika. Kiedy to zrobimy, wybieramy: Sprawdź dostępność.

Po wybraniu opcji: Sprawdź dostępność, Facebook poinformuje nas, czy dana nazwa jest dostępna. Jeśli tak, będziemy mogli ustawić ją i mieć krótki, łatwy do zapamiętania adres.

Na dole można wybrać opcję: Dowiedz się więcej.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry