„Lubię to” kontra „Zostań fanem”

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 05.2010
 

Miesiąc temu portal społecznościowy Facebook rozpoczął kampanie mającą na celu oswojenie użytkowników z dość znaczną zmianą, a mianowicie zmiana wyrażenia „Zostań fanem” na „Lubię to”. Zmiana była częścią obszerniejszego planu, który polega na rozpowszechnianiu przycisku „Lubię to” w sieci oraz na zmniejszeniu barier użytkowników, którzy chcą powiązać się z różnego rodzaju markami.

Jednak nie wszystkim podobała się zmiana. Większa część użytkowników , która była już przyzwyczajona do „Zostań fanem”, narzeka na tą modyfikację. W jednym z amerykańskich serwisów została przeprowadzona ankieta, własnie na temat tej „subtelnej” metamorfozy. Wyniki nie są zaskakujące, bo aż 57% ankietowanych jest za przyciskiem „Zostań fanem”, a jedynie 29% popiera zmianę na „Lubię to”. Reszta ankietowanych była obojętna na dokonaną na Facebooku zmianę.

Napiszcie co sądzicie o tej modyfikacji? Co Wam się w niej nie podoba, a może coś przeszkadza? Czekamy na Wasze opinie.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry