Zachęcamy do zapoznania się z artykułami, które udostępniamy w naszym cotygodniowym podsumowaniu.

 

 

 

 


Facebook, który każe sobie płacić za wyświetlanie postów, coraz częściej pod ostrzałem swoich użytkowników. Czy negatywne głosy są uzasadnione?

 
Cezary Lach rozpoczyna swój artykuł od stwierdzenia: To już koniec Systemów Wymiany Linków! Co o tym myślą inni warto przeczytać w komentarzach.

Na dobry początek tygodnia warto uzbroić się w kilka przydatnych wskazówek. Lista piętnastu narzędzi SEO, która być może skrywa narzędzie, jakiego jeszcze nie znamy oraz trzydzieści sposobów na wypromowanie postów na blogu.
Cenne wskazówki dla małych firm i wszystkich tych, którzy zaczynają swoją przygodę z Google Analytics, a także panel z podstawowymi informacjami, które ułatwią nasz start.
Mnóstwo faktów na temat Google EMD Update do przeczytania na Search Engine Land.

Informacja na temat nowego narzędzia do ignorowania linków znalazła się także oficjalnym blogu Google. Warto wiedzieć o The Disavow tool z pierwszej ręki.

Warto spojrzeć na świat przez niebieskie okulary! Wszystko na temat statystyk reklam mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy LinkedIn.

Mariusz Gąsiewski podrzuca swoim czytelnikom kilka poradników z serwisu You Tube, które pomogą wykonać perfekcyjną reklamę w formacie Trueview.

Marta Nasiadka
Autor:

Marta Nasiadka   Specjalistka SEM, pracuje na stanowisku SEOninja w agencji DevaGroup. W tematyce SEM porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEO jest w samym centrum wiadomości z branży. Dodajmy do tego praktykę - ogromne zaplecza i najtrudniejsze słowa kluczowe w sieci pod okiem starych wyjadaczy z DevaGroup - wybuchowa mieszanka SEO-mocy gotowa.

Google AdWords

Social Media