Prezentujemy kolejne zestawienie najciekawszych artykułów związanym z tematyką Search Engine Marketingu. Tym razem sporo miejsca poświęcamy zmianom, które wprowadziło lub zapowiedziało Google.
Audyt witryny sklepu internetowego Jakie Klocki na blogu Zgreda z szóstego HO. Można obejrzeć w wersji wideo, jednak warto przeczytać komentarze znajdujące się pod artykułem.
Backlinki z domen .edu i .goc są najlepsze, a dobry content wystarczy, aby strona znalazła się w topie? Z pięćdziesięcioma mitami, które towarzyszą nam w codziennej pracy, polemizuje autor artykułu.
W odpowiedzi na zmiany nawyków, jakie mają użytkownicy internetu, Google zapowiada wprowadzenie kampanii rozszerzonych. W sieci dostępne są już petycje przeciwko wprowadzaniu zmian.
Nowe rozwiązania Google nie zawsze przynoszą korzyści właścicielom stron. Bluerank omawia na przykładach jak zmiana sposobu wyświetlania grafik w wynikach wyszukiwania Google spowodowała spadek liczby wizyt.
Pierwsza część cyklu, która pokazuje jak prawidłowo optymalizować kampanię AdWords, aby była efektywna w kolejnym miesiącach.
Pięć dobrych rad jak napisać nagłówek, który zaintryguje każdego odbiorcę. Również dla tych którzy nie mają lekkiego pióra.