Jak kierujemy reklamę

  1. Reklama w wyszukiwarce

    Reklama wyświetlająca się w Google oraz pozostałych wyszukiwarkach korzystających z tego silnika (Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl i inne) na zasadzie dopasowania do konkretnych słów kluczowych ma bardzo szerokie zastosowanie - od sprzedaży po budowanie świadomości marki, poprzez precyzyjny dobór słów kluczowych. Pozwala ona niezwykle dokładnie trafiać w grupę docelową. W odróżnieniu od pozycjonowania pozwala na definiowanie nawet tysięcy słów kluczowych w wielu dopasowaniach.

    Największe zalety:
    • płatność tylko za kliknięcie, bardzo precyzyjne kierowanie
    • bardzo skuteczna, jest doskonałym uzupełnieniem pozycjonowania
  2. adwords_img
  1. remarketing
  2. Remarketing

    Reklama (tekstowa, graficzna, HTML5) w sieci reklamowej Google Display Network, czyli na wszystkich stronach z reklamami Google, a także w wyszukiwarce (RLSA). Dociera do tych osób, które przeglądały już naszą stronę lub jej konkretne elementy, bez względu na to gdzie znajdują się obecnie. Nieważne, czy użytkownik ogląda właśnie ulubiony teledysk na YouTube, czy przegląda duży portal internetowy – wyświetli mu się nasza reklama, która może przypomnieć o marce, danym produkcie/usłudze lub ciekawą promocją zachęcić do powrotu na stronę.

    Największe zalety:
    • płatność tylko za kliknięcie, bardzo niskie stawki
    • doskonale zwiększa konwersje, przypomina o marce
    • świetne do kampanii sprzedażowych oraz wizerunkowych
    • możemy wielokrotnie docierać do tego samego użytkownika zainteresowanego naszą ofertą
    • można ustawić konkretną liczbę wyświetleń, po których reklama przestanie się wyświetlać użytkownikowi
  1. Reklama behawioralna

    Reklamy dopasowywane są do konkretnych zainteresowań i wyświetlane są na dowolnych stronach. Google oferuje bardzo szerokie i dokładne listy konkretnych kategorii zainteresowań.

    Największe zalety:
    • płatność tylko za kliknięcie, niskie stawki
    • świetna do kampanii sprzedażowych
    • dosyć dokładne listy dopasowań pozwalają precyzyjnie trafiać do odbiorców kampanii
    • dostarcza świetną bazę do kampanii remarketingowej
  2. behavioralne
  1. reklama yt
  2. Reklama na YouTube

    Reklama wyświetlająca się użytkownikom oglądającym filmy z serwisu You Tube. Reklama graficzna lub filmowa pozwala doskonale promować nasze własne materiały filmowe, ale również docierać do dobrze sprecyzowanej grupy docelowej. Na You Tube wyświetlamy też remarketing i reklamy behawioralne.

    Największe zalety:
    • płatność w modelu CPV - za obejrzenie, niskie stawki
    • świetna do promocji materiałów filmowych
  1. Reklama na komórki i tablety

    Reklama wyświetlana tylko na urządzeniach mobilnych – szansa na zaistnienie na najszybciej rosnącym rynku reklamy. Użytkownik może jednym kliknięciem od razu wykonać połączenie telefoniczne lub ściągnąć reklamowaną aplikację. Najdynamiczniej rozwijająca się dziedzina reklamy w Google.

    Największe zalety:
    • nowy rynek reklamy, atrakcyjne stawki
    • reklamy click-to-call, click-to-download
  2. reklama mobilna

Mierzenie wyników

Wszystkie kampanie są ściśle monitorowane i na bieżąco optymalizowane, a klient ma dostęp do comiesięcznych raportów oraz raportów na żądanie. Dodatkowo konta nadzorowane są przez Google Analytics, do które klient ma stały dostep on-line. Zintegrujemy kampanie AdWords z systemem Analytics w celu lepszego mierzenia konwersji i opłacalności kampanii.

Wyniki bedzie monitorował Certyfikowany Manager Analytics (Google Analytics Qualified Individual)

Zobacz, kto nam zaufał

Mamy konkurencyjną ofertę zarówno dla małych i średnich firm, jak i dedykowane pakiety dla dużych podmiotów czy spółek giełdowych.
Nie boimy się żadnych wyzwań, czego przekładem jest siedmioletni projekt dla Interia.pl, Bauer i radia RMF.

Interia Logo Open Finance Logo RMF Logo TravelOne Logo Taxcare Logo Reklama.pl Logo Merlin Logo Conrad Logo
Bauer Logo Express Logo Tabela Ofert Logo Shoper Logo Home.pl Logo Polska Press Logo Estimote Logo Salesmanago Logo

Pozycjonowanie