Przejrzyj listę najciekawszych zmian w Google z ostatnich tygodni. W nowym cyklu na naszym blogu prezentujemy wyłącznie nowości dotyczące Google. Sprawdź najnowszą część naszego cyklu AdUpdate!

Wykraczanie poza atrybucję ostatniego kliknięcia.Jak przekuć Mikro-momenty w możliwości do ekspansji. Odpowiada Head of Digital Marketing w Fiat Chrysler Automobiles.
Garść ciekawych statystyk nt. YouTube, np.: gdzie ludzie szukają pomocy w podjęciu decyzji zakupowych? Tak, dobrze zgadłeś!
Zapowiedź ciekawych szkoleń z cyklu AdWords pod Lupą – o reklamowaniu w erze urządzeń mobilnych. Ciekawy punkt zarówno dla nowicjuszy, jak i starych wyjadaczy.
Jeśli masz wystarczająco dużo konwersji, skorzystaj z przypisywania udziału w konwersji opartego na danych. Wybierz model atrybucji najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb.
Autor:

Krzysztof Dudzik

Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics. Z dużą sumiennością podchodzi do powierzanych zadań przez co żaden deadline mu niestraszny. Pozytywnie nastawiony do otaczającego go świata. Stworzony do prowadzenia Twojej kampanii reklamowej.

O blogu

Szukasz informacji ze świata Search Engine Marketingu?

Znalazłeś.

Starannie wyselekcjonowane wiadomości i nowości przygotowywane są przez ekspertów DevaGroup w oparciu o ponad setkę źródeł oraz własne testy i doświadczenia.

Zapraszamy do lektury!

Znajdź nas w Google+

Ostatnie wpisy

Social Linkblog


Pozycjonowanie

Social Media