Aplikacje na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 05.2014

Aplikacje na Facebooku mają bardzo wiele funkcji, które ułatwiają korzystanie z serwisu, a także mają charakter rozrywkowy. Również tworzenie aplikacji na Facebooka nie jest bardzo trudne, a może być źródłem ogromnej satysfakcji. W tym tekście omówimy, jak dodać aplikację i gry z centrum aplikacji na Facebooku.

Facebook App, Apps Facebook

Jeżeli chcesz zacząc korzystać z wybranej aplikacji, musisz zacząć od wejścia do Centrum aplikacji, gdzie znajdują się proponowane aplikacje i gry. Po wybraniu aplikacji mamy kilka opcji do wyboru:

– Użyj teraz – umożliwia rozpoczęcie korzystania z aplikacji
– Zagraj teraz – rozpoczynamy grę
– Wyślij do urządzenia przenośnego – przesyłamy aplikacje na telefon komórkowy

Facebook tworzenie aplikacji, które zobaczą wybrane osoby

Większość aplikacji żąda od nas możliwości publikowania na naszej tablicy wpisów. Zanim zaczniemy korzystać z danej aplikacji możemy sami zdecydować, jakie informacje jej udostępnimy oraz kto zobaczy te wpisy. Klikamy opcję „Znajomi”, a następnie z rozwijanego memu wybieramy szczegółowe ustawienia np. zakładkę „Tylko ja”. Dzięki temu nikt oprócz nas nie zobaczy wpisów, które na naszej tablicy opublikuje aplikacja.

Aplikacje konkursowe Facebook

Na Facebooku możemy również instalować aplikacje konkursowe. Aby z nich skorzystać najlepiej wybrać jedną z firm, która oferuje gotowe rozwiązania. Aplikacje konkursowe dostarczają m.in. Click Apps, Fanpoint, SocialApps, Fanster czy Megafoni.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991