„Chcę to!” obok „Lubię to!”

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 08.2012

Chcieć to móc. Z tego samego założenia wychodzi twórca Facebooka. A ponieważ dzięki swojemu majątkowi może nieco więcej niż inni, w najbliższym czasie na Facebooku prawdopodobnie pojawi się nowy przycisk „Chcę!”. Stare, poczciwe „Lubię to!” może już poczuć oddech konkurencji na plecach.

Pierwsze przypuszczenia dotyczące nowego przycisku pojawiły się już pod koniec czerwca, kiedy programista Tom Waddington, pracujący przy Facebooku, odkrył w jego kodzie tag „< fb:wants >”.  Informację o pracach prowadzonych nad nowym przyciskiem podał CNN Money, który z kolei powołuje się na raport Gene’a Munstera z firmy Piper Jaffray.  Munster w swoim raporcie podkreśla marketingowe znaczenie takie przycisku. Dzięki „Chcę!” czy też „Chcę to!” analogicznie do wcześniejszego „Lubię to!” mielibyśmy okazję poinformować naszych znajomych o tym, czego potrzebujemy. Lista takich materialnych pragnień użytkowników to prawie dekalog dla firm oferujących produkty i usługi. Cóż, mówią, że marzenia się spełniają. Być może wkrótce będziemy mogli poinformować wszystkich, o czym marzymy najbardziej.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991