Chroń swoje reklamy

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 10.2012

Niestety udowodniono, że w 80% reklam klikają boty, co oznacza, że kliknięcia te są zupełnie bezużyteczne, a można powiedzieć więcej, są zwyczajnie zmarnowane. Co i jak robić, by uchronić się przez takim zmasowanym atakiem botów?


1. Szukaj reklam w modelu CPE, które wymagają rozpoznawania przez ludzi.

Większość reklam kupuje się w nadziei, że konsumenci będą zwracać na nie uwagę i że co konsumenci są ludźmi. W obliczu takiego zagrożenia ze strony botów nie warto ryzykować.

2. Wspieraj wydawców, którzy aktywnie działają przeciwko działaniom botów.

Szukaj wydawców tworzących rozwiązania dla bezpieczeństwa przeciwko botom i zapewniają, że reklama dotrze tylko do realnych odbiorców.

3. Wymagaj potwierdzenia skuteczności.

Upewnij się, że zakup reklamy rzeczywiście ci się opłaci przy użyciu pomiarów takich firm jak comScore, Dynamic Logis i Vizu.

4. Wymagaj przejrzystości na wszystkich witrynach, na których kupujesz.

Spraw, by przedstawiono ci dowody na wysoką jakość ruchu. Niewidoczne zaplecza są wylęgarnią botów.

5. Wdrażaj technologie śledzenia.

Ten rodzaj technologii mówi nabywcom mediów skąd pochodzi ruch. To bardzo ważne!

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991