Co zrobić, by częściej share’owali?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 02.2013

Wrzucasz informacje i pojawiają się pod nimi tylko lajki albo komentarze? Postaw na większą interakcję i zdobywaj udostępnienia Twoich wiadomości przez fanów. Jak to osiągnąć? Już podpowiadamy.

1. Bądź uparty w działaniach i publikuj 5 razy na tydzień. Taka ilość wystarczy, by dać się zapamiętać użytkownikom.

2. Wybierz najlepszy czas dla swojego tematu. Jeśli prowadzisz kanał dla młodzieży, pamiętaj, by umieszczać wpisy ‚po szkole’, jeśli prowadzisz profil dedykowany biznesmenom, staraj się pisać rano.

3. Łap kontakt wzrokowy z  fanami – dawaj im obrazki, memy, grafiki, zdjęcia i filmiki. Chętnie je oglądają i dzielą się nimi.

4. Zapamiętaj ten przedział 100-150 znaków – tyle powinna mieć Twoja wiadomość. Jest o 60% częściej komentowana, lajkowana i udostępniana.

5. Kieruj komunikaty do odbiorców – daj im poczuć, że wiesz, kim są (w tym celu przeprowadź kilka badań i testów – to zaprocentuje).

6. Mów swoim językiem, charakterystycznym dla branży w jakiej działasz.

7. Call to action czyli wezwanie do działania. Jeśli poprosisz fanów by polubili, skomentowali lub udostępnili, zrobią to częściej, aniżeli wówczas, gdy tej informacji nie dostaną.

8. Twórz ciekawe aplikacje i zaskakuj fanów.

9. Zanim coś opublikujesz zadaj sobie pytaie: czy fani znajdą w tym wpisie coś wartościowego?

10. Ucz fanów – przekazuj im cenne wskazówki, rady. Wiedza podana w taki sposób szybko się im przyswoi a oni będą wdzięczni za informacje.

 

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991