Darowizny przez Facebooka

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 11.2012

Facebook wprowadził funkcję “dary” (gifts), która umożliwia przekazanie dotacji na instytucje charytatywne. Teraz w łatwy sposób można wpłacić ustaloną kwotę wybranej instytucji non-profit.


Opcja nie jest jeszcze dostępna dla wszystkich, ale w planach jest rozwinięcie funkcji na większość użytkowników.

Informacja o nowej funkcji została upubliczniona kilka dni po uderzeniu huraganu Sandy w Stanach Zjednoczonych. Facebook ma w planach poszerzenie listy instytucji charytatywnych. Dotychczas w gronie współpracujących instytucji znalazły się m.in. amerykański Czerwony Krzyż, Boys & Girls Club of America i Water.org.

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991