Dlaczego lajkujemy?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 03.2013

Każdy użytkownik Facebooka ma ‘zalajkowane’ swoje ulubione marki. Czasm też i te, które lubi mniej, ale upatruje w takim działaniu jakichś profitów. Jakich? Sprawdźcie.

Lista powodów, dla których użytkownicy wchodzą w interakcję z marką na Facebooku

1. Zniżki – 61%
2. Zakupy – 55%
3. Przeglądanie produktów – 53%
4. Ogólne informacje – 53%
5. Ekskluzywne informacje – 52%
6. Zdobywanie wiedzy o nowych produktach – 51%
7. Wyrażanie opinii o produktach – 49%
8. Obsługa klienta 37%
9. Udział w wydarzeniach – 34%
10. Poczucie bycia na bieżąco z marką i w łączności z nią – 33%
11. Wyrażanie opinii na temat nowych produktów – 30%
12. Być częścią społeczności – 22%

Jak widać głównymi motywami ‘lajkowania’ marek są profity oraz możliwość wyrażania własnej opinii. To przemawia tylko za faktem, że Facebook stał się świetnym pośrednikiem między firmą a jej zwolennikami, dając im poczucie przynależności do całej struktury firmy oraz posiadania realnego wpływu na jej działanie, przynajmniej w niektórych aspektach.

A dlaczego Wy lajkujecie? Wpisujcie w komentarzach 🙂

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991