Facebook użyteczny dla telewizji

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 09.2013

Facebook ogłosił, że chce dostarczać stacjom telewizyjnym dane, o tym, jak użytkownicy serwisu reagują na emitowane przez stacje programy. Facebook będzie wysyłał co tydzień raporty ze statystykami do czterech telewizyjnych gigantów: ABC, NBC, Fox i CBS.

Raporty mają zawierać informacje o tym, jaki ruch generują programy emitowane przez te telewizje. Pod uwagę będą brane statusy, lajki, komentarze. Raporty będa zawierały także dane publikowane w prywatnych postach użytkowników. Portal zapewnia jednak, że będą one zbierane anonimowo i przedstawiane w sposób zbiorczy, by chronić prywatność użytkowników.

Dane mają pomóc telewizjom w analizie gustu odbiorców oraz dopasowania do ich potrzeb ramówki. Dla Facebooka jest to natomiast szansa na rywalizację z Twitterem, który jest częściej wykorzystywany w komentowaniu bieżących informacji na antenie.

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991