Facebook kryzysowy

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 04.2013

Wielu właścicieli firm niejednokrotnie przekonało się, że kryzysy w ich przedsiębiorstwach zdarzają się zazwyczaj w piątek wieczorem, kiedy pracownicy czekają w rozleniwieniu na weekend. Sotrender postanowił przyjrzeć się najbardziej problematycznym sytuacjom, które przydarzyły się różnym markom na Facebooku na początku 2012 r.

Przebadano 19 kryzysów w social media, m.in. dotyczących ACTA, utworzenia profilu anty NC+, kryzysu marki Play czy tygodnika „Uważam Rze”. Raport opisuje, jak zmienia się układ sił w relacji klient-firma. Zwraca także uwagę na dobre i złe praktyki oraz znaczenie zachowania administratorów w trakcie radzenia sobie z zaistniałą sytuacją kryzysową.

Osoby, które protestują bardzo często nie należą do grupy docelowej firmy. Nie były również wcześniej zaangażowane w komunikację z marką. Zazwyczaj wysokie zaangażowanie można zaobserwować u osób, które sytuacja związana z firmą dotknęła bezpośrednio lub tych, którzy przyłączali się do protestów pod wpływem znajomych.

Raport do pobrania tutaj.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991