Aktywne reklamy?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 12.2013
 

Facebook od września testuje algorytm, by filmy video były bardziej angażujące. Obecnie serwis testuje format video dla reklamodawców.

Specjaliści od marketingu już zacierają ręce. Dzięki zmianom możliwe będzie umieszczanie reklam video w news feedzie. Jak to zadziała? Filmy będą wyświetlać się na naszej tablicy bez dźwięku. Jeżeli nie będziemy zainteresowani, wystarczy zjechać przyciskiem scroll niżej. Jeśli natomiast obraz nas zainteresuje, wystarczy kliknąć w film, a dźwięk zostanie uruchomiony.

Dodatkowo filmy, które będą wyświetlały się w naszym kanale mogą mieć jakość HD.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry