Aktywne reklamy?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 12.2013

Facebook od września testuje algorytm, by filmy video były bardziej angażujące. Obecnie serwis testuje format video dla reklamodawców.

Specjaliści od marketingu już zacierają ręce. Dzięki zmianom możliwe będzie umieszczanie reklam video w news feedzie. Jak to zadziała? Filmy będą wyświetlać się na naszej tablicy bez dźwięku. Jeżeli nie będziemy zainteresowani, wystarczy zjechać przyciskiem scroll niżej. Jeśli natomiast obraz nas zainteresuje, wystarczy kliknąć w film, a dźwięk zostanie uruchomiony.

Dodatkowo filmy, które będą wyświetlały się w naszym kanale mogą mieć jakość HD.

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991