Facebook, API i marketing

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 05.2010

Facebook, API i marketing – czyli wykłady poświęcone Facebookowi, które miały miejsce 11 maja w Krakowie.

Parę słów o wykładowcach

Tomasz Sawicki – doktorant na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz Strategy Planner w Agencji Interaktywnej EURA7. Zainteresowany głównie tematyką e-marketingu oraz zjawiskiem marketingu politycznego, którym zajmuje się również naukowo. Współredaguje blog polityka w sieci.pl.

Błażej Balcerzyk – absolwent studiów I stopnia na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Copywriter w Agencji Interaktywnej EURA7. Interesują go głównie zjawisko ekshibicjonizmu internetowego oraz „sołszial midja szał”, wobec którego pozostaje nieufny. Współpracuje m. in. z mediafm.net oraz marketingkobiet.pl.

O wydarzeniu

Wykład otwarty „Facebook, API i marketing” miał na celu umożliwienie spotkania i wymiany myśli oraz doświadczeń dotyczących tego coraz bardziej popularnego serwisu społecznościowego. W pierwszej części prezentacji Błażej Balcerzyk pokazał wykraczanie Facebooka poza ramy Internetu oraz inną, nieco niekonwencjonalną perspektywę odbioru serwisu. Zaszokował ale również rozśmieszył słuchaczy, co przyczyniło się do wytworzenia miłej atmosfery. Druga część wykładu należała już do Tomasza Sawickiego. Uczestnicy zostali zapoznani z twardymi danymi dotyczącymi Facebooka w kontekście jego ewolucji, wprowadzeniem Open Social Graph, social plugin oraz ze zmianami, jakie mogą nastąpić w wyniku ich zastosowania w najbliższym czasie.

Do tej pory słowo „wykład” kojarzyło mi się z takimi pojęciami jak: zmarnowany czas, przymus czy też nuda. Pewnie dlatego, że jestem studentem. Jednak po uczestnictwie w „Facebook, API i marketing” doszły nowe skojarzenia: rozwój i ciekawość. Uważam że czas spędzony na sali wykładowej, był przede wszystkim czasem dobrze wykorzystanym. Jeśli w przyszłości będą organizowane podobne eventy na pewno wezmę udział i zachęcam Was do tego samego!

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991