Facebook już nie jest cool

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 10.2013

Nastolatki to trudna grupa docelowa. Z kolei amerykańskie nastolatki to nie tylko trudna grupa docelowa, ale też niezbyt lojalni internauci. Z najnowszych badań agencji Pipe Jaffray’s wynika, że korona mediów społecznościowych należy się Instagramowi. A ponieważ Instagram należy do Facebooka, można powiedzieć, że wszystko wciąż pozostaje w rodzinie.

Jesienią ubiegłego roku aż 42% amerykańskich nastolatków uznało Facebook za najważniejszy portal społecznościowy. Obecnie liczba spadła prawie dwukrotnie, osiągając wynik 23%. Dużo natomiast zyskał Instagram. Rok temu 12% badanych wskazywało na serwis do wymiany zdjęć jako niekwestionowanego lidera, a obecnie aż 23% nastolatków przyznałoby Instagramowi pierwsze miejsce. Twitter praktycznie nie zmienił swojego wyniku, uzyskując wynik 26% w porównaniu do 27% głosów z ubiegłego roku.

Aż 17% badanych wskazało odpowiedź „Inne”. W ubiegłym roku było to tylko 2% internautów. Być może, istnieje więc jakiś niszowy portal, o którym w najbliższym czasie zrobi się równie głośno jak o Facebooku.

 

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991