Facebook z lepszymi wynikami w USA

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 01.2014
 

W 2013 r. Facebook zanotował 4% wzrost w USA. Bardzo dobre wyniki zanotował także Pinterest, który wypadł lepiej niż Twitter. Pew Research Center przeprowadziło badanie, z którego wynika, że aż 73% użytkowników internetu w USA korzysta z mediów społecznościowych, w tym 71% przyznało, że regularnie korzysta z Facebooka.

Popularność Pinteresta wzrosła o 6%. Według badania z serwisu najchętniej korzystają kobiety. Panie wskazują ten serwis jako swój ulubiony, cztery razy częściej niż mężczyźni. Wśród badanych bardzo popularny jest także Linkedin i Instagram. Na te portale użytkownicy zaglądają zazwyczaj kilka razy w tygodniu. Najczęściej sprawdzają natomiast Facebooka.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry