Fan page na żywo

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2013

29 czerwca w Gliwicach wystartował „Fan page na żywo” Tesco. W ramach finału roadshow – „Ruszaj w drogę ze smakiem” przed największym w Polsce hipermarketem tej sieci została ustawiona 13-metrowa konstrukcja wyglądająca jak facebookowy wall Ekspertów Tesco.

Przedsięwzięcie polegające na stworzeniu działającego w czasie rzeczywistym fan page’a Ekspertów Tesco obejmuje kilka ważnych elementów od dużej instalacji po zaplecze technologiczne. Sama konstrukcja miała ok. 13 metrów wysokości i 11 metrów szerokości. W centralnej jej części znajdował się ekran diodowy o wymiarach 5×6 m, na którym „na żywo” publikowano personalizowane posty uczestników dużej imprezy przed hipermarketem Tesco.

Wystarczyło, że chętni zrobili sobie zdjęcie, dodali jedno tło z Krysią lub Heniem oraz wybrany produkt z asortymentu Tesco, by posty zostały wyświetlone na żywo podczas imprezy oraz na profilach facebookowych uczestników zabawy i Ekspertów Tesco.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991