Fan page na żywo

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2013
 

29 czerwca w Gliwicach wystartował „Fan page na żywo” Tesco. W ramach finału roadshow – „Ruszaj w drogę ze smakiem” przed największym w Polsce hipermarketem tej sieci została ustawiona 13-metrowa konstrukcja wyglądająca jak facebookowy wall Ekspertów Tesco.

Przedsięwzięcie polegające na stworzeniu działającego w czasie rzeczywistym fan page’a Ekspertów Tesco obejmuje kilka ważnych elementów od dużej instalacji po zaplecze technologiczne. Sama konstrukcja miała ok. 13 metrów wysokości i 11 metrów szerokości. W centralnej jej części znajdował się ekran diodowy o wymiarach 5×6 m, na którym „na żywo” publikowano personalizowane posty uczestników dużej imprezy przed hipermarketem Tesco.

Wystarczyło, że chętni zrobili sobie zdjęcie, dodali jedno tło z Krysią lub Heniem oraz wybrany produkt z asortymentu Tesco, by posty zostały wyświetlone na żywo podczas imprezy oraz na profilach facebookowych uczestników zabawy i Ekspertów Tesco.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry