Funkcja zapisywania na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 07.2014

Codziennie setki informacji zalewają naszą tablicę na Facebooku. Wśród informacji od znajomych, pojawiają się także posty publikowane przez profile, które polubiliśmy – muzyków, sportowców, aktorów, a także posty firm komercyjnych. Należy doliczyć również wpisy sponsorowane, które pojawiają się w newsfeedzie. Ponieważ żyjemy w czasie ekonomii uwagi, bardzo trudno jest zapoznać się z wszystkimi informacjami, o części z nich zapominamy, albo decydujemy się przeglądnąć je „później”. Facebook wychodzi naprzeciw swoim użytkownikom, oferując nowa funkcjonalność. Od teraz będziemy mogli zapisywać najciekawsze informacje, do których chcemy później powrócić.

Funkcja „Zapisz” na Facebooku jest już dostępna w ramach naszych profili. Możemy znaleźć ją po lewej stronie głównego menu.  Funkcja umożliwia nam zachowanie ciekawych linków oraz treści, które chcemy przeczytać w wolnej chwili. Możemy zapamiętywać miejsca, filmy, programy telewizyjne i muzykę. Wystarczy kliknąć opcję Zapisano w linkach nawigacyjnych w aktualnościach.

zapisz

Zapisane informacje podzielone są na kilka kategorii: Linki, Miejsca, Muzyka, Książki, filmy, Programy telewizyjne, Wydarzenia i Archiwum.

zapisano-na-facebooku

Jak zapisać zawartość na Facebooku?

Aby zapisać konkretna informację, wystarczy w prawym górnym rogu wybrać strzałkę i kliknąć Zapisz w menu posta w aktualnościach, aby zapisać go na później.

zapisz-na-facebooku

Tym razem Facebook zadbał również o dostępność tej funkcji na urządzeniach mobilnych. Dzięki tej decyzji, możemy zapamiętywać ciekawe treści także z poziomu tabletu czy smartfona.

introducingsave

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Komentarze są wyłączone.

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991