Jak będzie rozbrzmiewał Facebook?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 11.2012

Ding, bang albo biiip? Jeszcze nie wiadomo, jak dokładnie będą brzmiały powiadomienia na Facebooku. Wiemy jednak, że są właśnie testowane dźwiękowe alerty.

Jak już wiemy, dzień bez zmian na Facebooku, to dzień stracony. Aby zaskoczyć swoich fanów serwis testuje dźwiękowe powiadomienia. Teraz już nie będzie trzeba co chwilę ganiać do komputera, aby sprawdzić, czy ktoś napisał coś na naszej tablicy, wysłał wiadomość lub zaprosił do wydarzenia.

Niedługo już będziemy mogli posiłkować się dźwiękami informującymi nas o powyższych zdarzeniach.

Testowy dźwięk został opublikowany na YouTube i brzmi tak:

Niestety, póki co, tylko wybrani mogą usłyszeć dźwięk i wcielić się w rolę testerów.

Co sądzicie o takiej zmianie? Jest potrzebna czy wprowadzi już zamieszanie w obliczu wielu dźwieków z różnych komunikatorów?

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991