Kilka zasad skutecznego prowadzenia strony na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 01.2013

Prowadzisz profile dla kilku firm i nie masz wielu fanów, a ci, którzy są zasnęli i śpią snem zimowym? Czas to zmienić! Sprawdź co robić i jak działać, by przyciągać więcej użytkowników i zachęcać ich do interakcji.

1. Upewnij się, że w dziale Informacje znajduje się adres strony internetowej
2. Korzystaj z innych serwisów społecznościowych, udostępniając linki. Zasada cross-media sprawdza się tu doskonale.
3. Sprawdź, czy cover photo spełnia wymagania facebooka – nie jest za duże już za małe oraz czy oddaje charakter marki.
4. Upewnij się, że aplikacje są widoczne na osi czasu i działają poprawnie
5. Sprawdzaj, czy zaangażowanie użytkowników („osoby, które o tym mówią”) wynosi przynajmniej 2% kliknięć „Lubię to!” twojej strony.
6. Staraj się publikować unikalny content niedostępny nigdzie indziej.
7. Pamiętaj, aby marka identyfikowała się z fanami.
8. Miej na uwadze to, co mówią fani – odpowiadaj na ich pytania i wątpliwości, a czasem też pytaj ich o opinię i radę.
9. Korzystaj z okazji związanych z charakterem marki.

Macie jeszcze jakieś spostrzeżenia? Podzielcie sie nimi w komentarzach.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991