Case Study: Typowy konkurs na FB

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 12.2013
Zdobyliśmy niemal 1000 fanów dla nowego profilu.

Dla naszych Klientów organizujemy liczne konkursy, które zwiększają liczbę fanów, zasięg profilu i zaangażowanie użytkowników. Na jednym z obsługiwanych przez nas profili krakowskiej firmy dentystycznej w ciągu miesiąca zwiększyliśmy liczbę fanów o ponad 1000 osób. W momencie rozpoczęcia przez nas działań promocyjnych, liczba fanów wynosiła 71 osób, przy praktycznie zerowym wskaźniku zaangażowania. W ciągu miesiąca liczba osób lubiących fan page zwiększyła się do 882 osób.

konkursy1

 

Dzięki akcji promocyjnej zwiększył się także całkowity zasięg profilu, czyli liczba osób, które obejrzały treści na profilu (posty, reklamy dotyczące polubienia stron, wspomnienia i zameldowania). W ramach kampanii prowadzona była także promocja Facebook Ads o niskim nakładzie środków.

konkursy2

 

  • Całkowity koszt akcji: 500 zł
  • Efekt: Prawie 1000 nowych, zaangażowanych fanów na profilu, wzrost zasięgu profilu i zasięgu postów. Pozyskani użytkownicy należą do grupy docelowej marki.
  • Usługa wykonana od początku do końca.
  • Zadowolenie Klienta z efektów i sposobu przeprowadzenia akcji promocyjnej.
Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Komentarze są wyłączone.

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991