Konkursy na Facebooka

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2014

Konkursy na Facebooka umożliwiają zwiększenie zaangażowania lub po prostu nagrodzenie fanów, którzy lubią nasz profil. Obecnie możemy organizować je zarówno w specjalnej aplikacji konkursowej, jak i bezpośrednio na tablicy. Serwis określił jednak pewne zasady, o których warto pamiętać, kiedy decydujemy się na tę drugą formę promocji. Konkurs FB organizowany na profilu powinien być zgodny z regulaminem i wytycznymi Facebooka. O czym powinniśmy pamiętać?

Facebook bardzo zliberalizował swoje zasady organizowania konkursów, w porównaniu do wcześniejszego regulaminu. Konkursy na Facebook powinny być organizowane według poniższych wytycznych. W przypadku nieprzestrzegania wyznaczonych zasad, nasz fan page możesz zostać chwilowo zablokowany lub całkowicie usunięty.

Facebook konkurs

konkursy-na-facebooku

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Komentarze są wyłączone.

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991