Konkursy na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 05.2014

Konkursy na Facebooku umożliwiają zwiększenie liczby fanów, zasięgu profilu oraz pomagają w gromadzeniu bazy mailingowej. O czym warto pamiętać organizując konkurs na Facebook oraz na co uważać?

Konkursy FB możemy organizować na tablicy profilu lub w aplikacji konkursowej. Jeżeli chcemy zorganizować konkurs FB bezpośrednio na tablicy, warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach, które pomogą nam stworzyć konkurs zgodny z regulaminem Facebooka.

Konkursy Facebook – co wolno?

  • Możemy pozwolić użytkownikom oddawać swoje głosy w komentarzach pod postem konkursowym
  • Dozwolone jest wymaganie polubienia posta konkursowego lub dodania posta na naszej firmowej tablicy
  • Zgłoszenia do konkurs Facebook przesyłane przez użytkowników w wiadomości prywatnej
  • Wybierać jako zwycięzców te osoby, których zgłoszenia otrzymały najwięcej głosów „Lubię to”

Facebook konkursy – czego nie wolno?

  • Zabronione jest uwarunkowanie wzięcia udziału w konkursie od polubienia fanpage’a
  • Konieczność dodania przez użytkownika posta konkursowego na swojej prywatnej osi czasu lub osi czasu znajomego
  • Udostępnianie posta i otagowanie się na zdjęciu

Konkurs Facebook,  konkursy Facebook

Warto pamiętać, że wybór zwycięzców musi być jasno określony i nie może w nim być przypadku losowego np. informacja, że wygrywa 5, 10, 15 osoba lub że nagroda zostanie wylosowana spośród nadesłanych zgłoszeń. Takie konkursy są przez polskie prawo klasyfikowane jako gra losowa, zgodnie z ustawą z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.) i muszą zostać odpowiednio zarejestrowane.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991