Konsekwencje źle stargetowanej reklamy

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 02.2014
 

Reklama Facebook Ads jest jedną z najbardziej opłacalnych form reklamy online, biorąc pod uwagę koszt pozyskania potencjalnego klienta oraz jej wysoką skuteczność. Co jednak, kiedy źle dopasujemy grupę docelową?

Facebook umożliwia bardzo dokładne targetowanie reklamy. Kampania Facebook Ads może zostać skierowana do wybranej grupy osób. Możemy dowolnie dostosować przekaz w zależności od płci, wieku, miejsca zamieszkania czy zainteresowań. Warto doprecyzować grupę docelową, ponieważ niewłaściwie przeprowadzona kampania może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry