Konsekwencje źle stargetowanej reklamy

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 02.2014

Reklama Facebook Ads jest jedną z najbardziej opłacalnych form reklamy online, biorąc pod uwagę koszt pozyskania potencjalnego klienta oraz jej wysoką skuteczność. Co jednak, kiedy źle dopasujemy grupę docelową?

Facebook umożliwia bardzo dokładne targetowanie reklamy. Kampania Facebook Ads może zostać skierowana do wybranej grupy osób. Możemy dowolnie dostosować przekaz w zależności od płci, wieku, miejsca zamieszkania czy zainteresowań. Warto doprecyzować grupę docelową, ponieważ niewłaściwie przeprowadzona kampania może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991