Kubek zjednujący przyjaciół

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 04.2013
 

Zazwyczaj wyjście na piwo kończy się zachwianiem niejednego błędnika. Przypominanie sobie imion poznanych osób następnego dnia przypomina grę w skojarzenia. Oddział Buweisera w Brazylii postanowił wspomóc zagubione w gąszczu procentów błędniki i wyprowadzić nas z błędu w kwestii źle zapamiętanych imion niedawno poznanych osób. Firma stworzyła Buddy Cup, czyli papierowe kubki na piwo, które automatycznie dodają osoby, z którymi pijemy piwo do naszych znajomych na Facebooku.

Buddy Cup na dnie posiada wbudowany chip i kod QR, które możemy wczytać na naszego smartfona. Umożliwia to zintegrowanie profilu na Facebooku z kubkiem, cała reszta to już towarzyskie czary-mary. Kiedy wzniesiemy toast i stukniemy Buddy Cupem o inny Buddy Cup, automatycznie dodamy osobę, z którą wznosimy toast do znajomych na Facebooku. Poinformuje nas o tym mignięcie diody LED-owej.

Społecznościowe kubki zostały stworzone przez agencję reklamową Agencia Africa we współpracy z studiem Bolha. Budweiser chce wykorzystać nową technologię do zwiększenia aktywacji marki i lepszej interakcji konsumentów. Dodatkowo każde stuknięcie kubków będzie publikowało się na tablicy użytkowników.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry