Kupowanie produktów na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 07.2014

Facebook pracuje nad nową funkcją, która może namieszać w światowym e-commerce. Bardzo możliwe, że już wkrótce reklamodawcy będą mogli dodawać do swoich reklam opcję „Kup”.

Jeżeli nowa funkcja wejdzie w życie, użytkownicy mogą spodziewać się dużych zmian. Przykładowo osoba, która zainteresowała się produktem, przeszła na określoną podstronę, ale w ostatniej chwili rozmyśliła się  może później spodziewać się tego, że zostaną jej wyświetlone reklamy z tym samym, podobnym lub powiązanym produktem.

Natomiast użytkownicy, którzy już dokonali zakupu, nie będą widzieli ponownie przycisku. Funkcja jest na pewno realizacją marzenia niejednego marketera. Nowa funkcja pomoże odpowiedzieć na bardzo często zadawane pytanie: „Czy Facebook sprzedaje?

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991