Facebook wprowadził kolejne zmiany na naszych news feedach. Możemy już zobaczyć, ile razy został wyświetlony dany film. Serwis poinformował, że wzrost oglądalności filmów video przekroczył w lipcu 50%, a od czerwca zanotowano ponad 1 mld codziennych odsłon filmów na Facebooku.

W ciągu minionego roku serwis podjął kilka ulepszeń, aby ułatwić użytkownikom odtwarzanie filmów. Jedną z nowości jest aktualizacja, która została ogłoszona w sierpniu. Po jej wprowadzeniu, internauci mogą zobaczyć, jak wiele odsłon wygenerowano dla konkretnego filmu. Odsłony są pokazywane na profilach publicznych ludzi i stron, aby pomóc innym odkrywać nowe, ciekawe informacje.

Justyna
Autor:

Justyna Mądro

Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

O blogu

Szukasz informacji ze świata Search Engine Marketingu?

Znalazłeś.

Starannie wyselekcjonowane wiadomości i nowości przygotowywane są przez ekspertów DevaGroup w oparciu o ponad setkę źródeł oraz własne testy i doświadczenia.

Zapraszamy do lektury!

Znajdź nas w Google+

Ostatnie wpisy

Social Linkblog


Pozycjonowanie

Social Media