„Lubię to” kontra „Zostań fanem”

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 05.2010

Miesiąc temu portal społecznościowy Facebook rozpoczął kampanie mającą na celu oswojenie użytkowników z dość znaczną zmianą, a mianowicie zmiana wyrażenia „Zostań fanem” na „Lubię to”. Zmiana była częścią obszerniejszego planu, który polega na rozpowszechnianiu przycisku „Lubię to” w sieci oraz na zmniejszeniu barier użytkowników, którzy chcą powiązać się z różnego rodzaju markami.

Jednak nie wszystkim podobała się zmiana. Większa część użytkowników , która była już przyzwyczajona do „Zostań fanem”, narzeka na tą modyfikację. W jednym z amerykańskich serwisów została przeprowadzona ankieta, własnie na temat tej „subtelnej” metamorfozy. Wyniki nie są zaskakujące, bo aż 57% ankietowanych jest za przyciskiem „Zostań fanem”, a jedynie 29% popiera zmianę na „Lubię to”. Reszta ankietowanych była obojętna na dokonaną na Facebooku zmianę.

Napiszcie co sądzicie o tej modyfikacji? Co Wam się w niej nie podoba, a może coś przeszkadza? Czekamy na Wasze opinie.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991