Nowe narzędzie na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 01.2013

Facebook testował długo nowe narzędzie, ale finalnie udało się je uruchomić – o czym mowa?

Jest to system pomiaru konwersji, którego zadaniem jest ułatwianie oceny zwrotu z inwestycji (wskaźnika ROI).

Nowe narzędzie daje możliwość optymalizacji kosztów wyświetleń, tj.wskaźnika CPM. Cały proces dzięki narzędziu ma  pozwalać na lepsze zrozumienie i w efekcie zwiększenie rentowności przedsięwzięć reklamowych. System pomaga tez odnaleźć tych użytkowników, których konwersja jest najbardziej prawdopodobna.

 

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991