Nowe narzędzie na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 01.2013
 

Facebook testował długo nowe narzędzie, ale finalnie udało się je uruchomić – o czym mowa?

Jest to system pomiaru konwersji, którego zadaniem jest ułatwianie oceny zwrotu z inwestycji (wskaźnika ROI).

Nowe narzędzie daje możliwość optymalizacji kosztów wyświetleń, tj.wskaźnika CPM. Cały proces dzięki narzędziu ma  pozwalać na lepsze zrozumienie i w efekcie zwiększenie rentowności przedsięwzięć reklamowych. System pomaga tez odnaleźć tych użytkowników, których konwersja jest najbardziej prawdopodobna.

 

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry