Nowe narzędzie na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 01.2013

Facebook testował długo nowe narzędzie, ale finalnie udało się je uruchomić – o czym mowa?

Jest to system pomiaru konwersji, którego zadaniem jest ułatwianie oceny zwrotu z inwestycji (wskaźnika ROI).

Nowe narzędzie daje możliwość optymalizacji kosztów wyświetleń, tj.wskaźnika CPM. Cały proces dzięki narzędziu ma  pozwalać na lepsze zrozumienie i w efekcie zwiększenie rentowności przedsięwzięć reklamowych. System pomaga tez odnaleźć tych użytkowników, których konwersja jest najbardziej prawdopodobna.

 

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991