Oferty na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 09.2012
 

Zaczęło Wam brakować narzędzi w ramach Facebooka? Bez obaw, od 2 dni już działają Oferty w największym serwisie społecznościowym świata. Jak to funkcjonuje?

W polu wpisywanego posta pojawiła się dodatkowa opcja – „Oferta, wydarzenie +”. Klikając w nie otwiera się panel do zarządzania ofertami, który należy uzupełnić.

Następnie należy wpisać treść (2), jaka ma się wyświetlać na tablicy oraz wgrać zdjęcie (1), które będzie uzupełniało całą ofertę.

Uwaga: Treść może mieć maksymalnie 90 znaków, czyli panuje zasada – krótko i na temat.

Pierwsza taka kampania czy też akcja promocyjna jest darmowa, ale każda kolejna jest już niestety płatna w zależności od liczby klientów, do których zamierzamy dotrzeć. Warto wykorzystać więc tę pierwszą akcję i zapoznać się ze wszystkimi możliwościami nowego narzędzia.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry