Oferty na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 09.2012

Zaczęło Wam brakować narzędzi w ramach Facebooka? Bez obaw, od 2 dni już działają Oferty w największym serwisie społecznościowym świata. Jak to funkcjonuje?

W polu wpisywanego posta pojawiła się dodatkowa opcja – „Oferta, wydarzenie +”. Klikając w nie otwiera się panel do zarządzania ofertami, który należy uzupełnić.

Następnie należy wpisać treść (2), jaka ma się wyświetlać na tablicy oraz wgrać zdjęcie (1), które będzie uzupełniało całą ofertę.

Uwaga: Treść może mieć maksymalnie 90 znaków, czyli panuje zasada – krótko i na temat.

Pierwsza taka kampania czy też akcja promocyjna jest darmowa, ale każda kolejna jest już niestety płatna w zależności od liczby klientów, do których zamierzamy dotrzeć. Warto wykorzystać więc tę pierwszą akcję i zapoznać się ze wszystkimi możliwościami nowego narzędzia.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991