Pepsi Like Machine

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 05.2013

Jak zaangażować fanów do polubienia naszego profilu na Facebooku? Pepsi wpadła na genialny w swojej prostocie pomysł. Jeden „like” = jedna puszka Pepsi.

Na swoim smartfonie wystarczy polubić profil marki, wybrać ulubioną Pepsi, a puszka napoju powędruje z maszyny prosto w nasze ręce. Na maszynie zamontowano także ekran dotykowy, który umożliwia polubienie fan page’a firmy tym osobom, które nie mają smartfona.

Pepsi Like Machine

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991