Prezenty pod choinkę, Bieber pod jemiołę – o czy marzą internauci?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 12.2012

Zaczyna się przedświąteczny szał kupowania prezentów i szykowania się do Bożego Narodzenia. Jak co roku, bardzo ważne są prezenty i to one dominują w całej tradycji. Serwisy podpowiadają co kupić, z których ofert i promocji skorzystać, by święta były niezapomniane.

Na Facebooku wiele osób poszukuje specjalnych, przedświątecznych akcji i ofert oraz konkursów. Na Twitterze natomiast można szybko wyszukać najpopularniejsze prezenty, o jakich marzą internauci.Oto lista najbardziej pożądanych prezentów:

1. Smartfon lub cokolwiek firmy Apple

Wiele osób chciałoby dostać coś z elektroniki, smartfona, tablet.Przeważają marzenia o produktach firmy Apple – ostatni iPhone 5, iPod lub MacBook.

2. Pocałunek Justina Bibera pod jemiołą

Nieco nierealne, ale cóż, prawdziwe marzenie. Może lepiej odnaleźć w najbliższej osobie takiego Biebera? ;

3. Nowe ubrania i buty

O tym marzą głównie panie. Im przecież nigdy za wiele takich drobiazgów. Nowy szalik – przyda się na zimę, sukienka – będzie na Sylwestra, piękne buty – włoży już na wiosnę.

4. Więcej pieniędzy i jedzenia

Wiele osób marzy o powiększeniu zasobów swojego portfela lub o karcie podarunkowej. Wówczas nie będą musiały próbować aktorstwa w święta, tylko zabiorą bon i na zakupy!

5. Zdrowie i szczęście rodziny

Nie tylko materialne prezenty cieszą. Wiele z nas marzy też o zdrowiu i wspaniałych relacjach z rodziną i przyjaciółmi. To bardzo miłe życzenie, nie sądzicie? Życzymy wszystkim, by spełniło się w pierwszej kolejności. Aha, i niech nie opiera się tylko o znajomych z Facebooka.

 

 

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991