Romney czy Obama – kto wygrał na Facebooku?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 11.2012

Kandydaci bardzo mocno promowali się nie tylko w realu – kampania zakrojona była szerzej i obejmowała także media, również społecznościowe.

Obama śpiewał, co mogliśmy znaleźć na YouTube. Wykonywał m.in. piosenkę Call my maybe Carly Rae Jepsen.

Zarówno Obama jak i Romney zyskali mnóstwo fanów na Facebooku, ale po wyborach liczby lajków zaczęły  się zmieniać. Romney zaczął tracić błyskawicznie zwolenników na Facebooku i w ciągu tylko trzech dni opuściło go ponad 50 tys. osób.

Jak widać nie do końca w smak byłoby im mieć wśród swoich ulubionych stron profil przegranego polityka.

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991