Romney czy Obama – kto wygrał na Facebooku?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 11.2012
 

Kandydaci bardzo mocno promowali się nie tylko w realu – kampania zakrojona była szerzej i obejmowała także media, również społecznościowe.

Obama śpiewał, co mogliśmy znaleźć na YouTube. Wykonywał m.in. piosenkę Call my maybe Carly Rae Jepsen.

Zarówno Obama jak i Romney zyskali mnóstwo fanów na Facebooku, ale po wyborach liczby lajków zaczęły  się zmieniać. Romney zaczął tracić błyskawicznie zwolenników na Facebooku i w ciągu tylko trzech dni opuściło go ponad 50 tys. osób.

Jak widać nie do końca w smak byłoby im mieć wśród swoich ulubionych stron profil przegranego polityka.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry