SocialNation z rankingiem popularności

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 10.2014
 

Kto jest najpopularniejszym w sieci znawcą technologii? Jakiego dziennikarza najchętniej subskrybujemy na Facebooku? Od wczoraj możemy to sprawdzić w bardzo prosty sposób. Na rynku właśnie zadebiutował SocialNation, czyli platforma, która tworzy ranking najpopularniejszych osób w social media. Dzięki niej zobaczymy, kto posiada największą liczbę subskrybentów i followersów w takich serwisach jak Facebook, Twitter i Instagram. Ranking pokazuje najbardziej popularne osoby z podziałem na kraje i kategorie. 

SocialNation to wspólny, globalny projekt Brand24 i MSLGroup. Brand24 uruchomił go już 2 lata temu, w nieco bardziej okrojonej formie. Początkowo SocialNation dawał możliwość szybkiej subskrybcji wybranych osób na Facebooku oraz pokazywał najpopularniejsze osoby w serwisie Zuckerberga. Obecnie do Facebooka dołączył także Twitter i Instagram. Jako cechę charakterystyczną można wymienić to, że platforma skupia się tylko na profilach prywatnych, nie bierze pod uwagę brandów, dzięki czemu otrzymujemy bardzo rozbudowaną listę liderów opinii. Możemy także zobaczyć, ile wynosi sumaryczny zasięg ich kanałów społecznościowych. Poniżej 6 najpopularniejszych w Polsce osób w kategorii Technologia.

socialnation-technologia

Nowa platforma to bardzo ciekawe rozwiązanie nie tylko dla osób, które chcą współpracować np. z najpopularniejszymi blogerami, ale także dla tych, którzy chcieliby znaleźć interesujące źródła informacji z wybranego kraju. SocialNation działa na zasadzie crowdsourcingu. Możemy umieścić tu własny profil lub profile wybranych osób, a po dokonaniu autoryzacji, własnoręcznie go edytować. Do końca roku strona ma być dostępna w 30 różnych krajach, a docelowo w 50. Polska jest pierwszym państwem, w którym działa serwis.

Poniżej lista najpopularniejszych osób w kategorii Internet.

socialnation-technologia

 

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry