„Lubię to” po tuningu

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 11.2013
 

Znany na całym świecie przycisk „Lubię to!” został wprowadzony w 2010 r. Od tego czasu wraz z przyciskiem „Udostępnij” jest wyświetlany ponad 22 mld razy na dobę w ponad 7,5 mln różnych stron internetowych. Obecnie serwis chce zmienić wygląd obu przycisków.

Skąd decyzja o zmianach? Facebook chce przede wszystkim przystosować przyciski do ekranów w dużych rozdzielczościach. Kciuk zostanie zastąpiony logiem Facebooka, czyli białą literą „f” na charakterystycznym, niebieskim tle. Poniżej przykład, jak nowe przyciski będą wyglądały na dowolnej stronie internetowej.

„Lubię to” pozwala internautom zamieszczać linki na Facebooku za pomocą jednego kliknięcia, a „Udostępnij” zamieścić spersonalizowaną wiadomość.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry