„Lubię to” po tuningu

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 11.2013

Znany na całym świecie przycisk „Lubię to!” został wprowadzony w 2010 r. Od tego czasu wraz z przyciskiem „Udostępnij” jest wyświetlany ponad 22 mld razy na dobę w ponad 7,5 mln różnych stron internetowych. Obecnie serwis chce zmienić wygląd obu przycisków.

Skąd decyzja o zmianach? Facebook chce przede wszystkim przystosować przyciski do ekranów w dużych rozdzielczościach. Kciuk zostanie zastąpiony logiem Facebooka, czyli białą literą „f” na charakterystycznym, niebieskim tle. Poniżej przykład, jak nowe przyciski będą wyglądały na dowolnej stronie internetowej.

„Lubię to” pozwala internautom zamieszczać linki na Facebooku za pomocą jednego kliknięcia, a „Udostępnij” zamieścić spersonalizowaną wiadomość.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991