Użytkownicy Facebooka i ryby głosu nie mają?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 11.2012
 

Już niebawem Facebook ma zablokować możłiwość głosowania przez użytkowników nad wprowadzaniem zmian w serwisie.

Niestety, stary model głosowania nie sprawdził się, gdyż zwykle pojawiało się przy okazji wiele nic nie wnoszących komentarzy, bezsensownych informacji, które zupełnie nie wpływały na jakość informacji zwrotnej. Zakończenie takiej formy działań przewidziane jest na 28 listopada.

Facebook nie chce jednak stracić kontaktu z użytkownikami i zamierza wprowadzić pewne nowości, np. forum, gdzie internauci będą mogli porozmawiać o swoich pomysłach z Erinem Eganem odpowiedzialnym za prywatność na Facebooku.
Kolejny pomysł to maile wywysłane do użytkowników z informacjami o planowanych zmianach. Dopiero wówczas użytkowicy będą mieli tydzień za indywidualne zagłosowanie.

Co sądzicie o takich zmianach? Może stary system głosowania był jednak lepszy od nowości?

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry