Użytkownicy Facebooka i ryby głosu nie mają?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 11.2012

Już niebawem Facebook ma zablokować możłiwość głosowania przez użytkowników nad wprowadzaniem zmian w serwisie.

Niestety, stary model głosowania nie sprawdził się, gdyż zwykle pojawiało się przy okazji wiele nic nie wnoszących komentarzy, bezsensownych informacji, które zupełnie nie wpływały na jakość informacji zwrotnej. Zakończenie takiej formy działań przewidziane jest na 28 listopada.

Facebook nie chce jednak stracić kontaktu z użytkownikami i zamierza wprowadzić pewne nowości, np. forum, gdzie internauci będą mogli porozmawiać o swoich pomysłach z Erinem Eganem odpowiedzialnym za prywatność na Facebooku.
Kolejny pomysł to maile wywysłane do użytkowników z informacjami o planowanych zmianach. Dopiero wówczas użytkowicy będą mieli tydzień za indywidualne zagłosowanie.

Co sądzicie o takich zmianach? Może stary system głosowania był jednak lepszy od nowości?

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991