Więcej zdjęć

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 03.2013
 

Nowy wygląd Facebooka będzie oparty o multimedia do kwadratu. Co to znaczy? Już teraz większość prezentowanych, lajkowanych i share’owanych materiałów, to multimedia. Tekst jest spychany na dalszy plan.

Ostatnie zmiany tylko to uwypuklą, gdyż Facebook stawia na komunikację obrazkową, a raczej multimedialną. To zdjęcia, filmy i materiały muzyczne będą wyciągane na plan pierwszy news feedu, czyli ściany z powiadomieniami i aktualnościami. Od teraz nic nie umknie zapalonym fanom Facebooka.

Facebook goni za modą na pismo, a raczej komunikację obrazkową. Dla firm to oznacza tylko jedno – pogoń za świetnej jakości grafikami i zdjęciami. Oczywiście w tej kwestii jedne wypadną lepiej, inne gorzej, ale czy będzie to naturalna selekcja i miarodajny system oceny? To wszystko się jeszcze okaże.

A co Wy sądzicie o zanikaniu komunikatów pianych i spychaniu języka na drugi plan?

 

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry