Zdjęcia angażują

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 07.2013
 

Niejeden specjalista od marketingu zastanawia się, jakie treści najbardziej angażują odbiorców? Socialbakers dokonał analizy, z której wynika, że internauci korzystający z Facebooka najchętniej komentują i udostępniają posty zawierające zdjęcie.

Socialbaker przeprowadził taką analizę już w ubiegłym roku. Wtedy to publikacja zdjęć stanowiła 85% najbardziej angażujących treści. Obecnie wskaźnik wzrósł do 93%. Status osiąga zaangażowanie w wysokości 3%, natomiast link i video jedynie 2%. Można również zauważyć, że zdjęcia są najszybszą i najmniej wymagającą formą. Przykuwają uwagę na tyle, że użytkownik może w ciągu kilku sekund zdecydować o tym, czy podejmować jakąś akcję.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry