Zdjęcia angażują

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 07.2013

Niejeden specjalista od marketingu zastanawia się, jakie treści najbardziej angażują odbiorców? Socialbakers dokonał analizy, z której wynika, że internauci korzystający z Facebooka najchętniej komentują i udostępniają posty zawierające zdjęcie.

Socialbaker przeprowadził taką analizę już w ubiegłym roku. Wtedy to publikacja zdjęć stanowiła 85% najbardziej angażujących treści. Obecnie wskaźnik wzrósł do 93%. Status osiąga zaangażowanie w wysokości 3%, natomiast link i video jedynie 2%. Można również zauważyć, że zdjęcia są najszybszą i najmniej wymagającą formą. Przykuwają uwagę na tyle, że użytkownik może w ciągu kilku sekund zdecydować o tym, czy podejmować jakąś akcję.

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991