Zmiany w fanpage na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 03.2014

Facebook wprowadza zmiany w wyglądzie profili firmowych. Niektórzy użytkownicy mogli już zauważyć, że fanpage’e firmowe uległy modyfikacji. Do odświeżonego layoutu będą musieli przyzwyczaić się zarówno użytkownicy, jak i moderatorzy. Zmiany w fanpage na Facebooku są powoli wdrażane.

Serwis chce, aby fanpage na Facebooku bardziej przypominały strumień treści. Nowy wygląd ma być bardziej przejrzysty i funkcjonalny. Edycji ulegną zakładki, których kolejność zostanie zmieniona. W kolumnie po lewej stronie znajdą się informacje odnośnie marki oraz lista naszych znajomych, których możemy w każdej chwili zaprosić do polubienia profilu. Przy każdym z nich pojawi się przycisk „Zaproś”. Kliknięcie umożliwi wysłanie zaproszenia bezpośrednio do wybranej osoby.

Administratorzy będą musieli przyzwyczaić się do nowej opcji, którą jest śledzenie działań konkurencji. To bardzo wygodne narzędzie umożliwi dokładny podgląd działań konkurencji oraz wprowadzi element rywalizacji o lepsze wyniki.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991