Zmiany w fanpage na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 03.2014
 

Facebook wprowadza zmiany w wyglądzie profili firmowych. Niektórzy użytkownicy mogli już zauważyć, że fanpage’e firmowe uległy modyfikacji. Do odświeżonego layoutu będą musieli przyzwyczaić się zarówno użytkownicy, jak i moderatorzy. Zmiany w fanpage na Facebooku są powoli wdrażane.

Serwis chce, aby fanpage na Facebooku bardziej przypominały strumień treści. Nowy wygląd ma być bardziej przejrzysty i funkcjonalny. Edycji ulegną zakładki, których kolejność zostanie zmieniona. W kolumnie po lewej stronie znajdą się informacje odnośnie marki oraz lista naszych znajomych, których możemy w każdej chwili zaprosić do polubienia profilu. Przy każdym z nich pojawi się przycisk „Zaproś”. Kliknięcie umożliwi wysłanie zaproszenia bezpośrednio do wybranej osoby.

Administratorzy będą musieli przyzwyczaić się do nowej opcji, którą jest śledzenie działań konkurencji. To bardzo wygodne narzędzie umożliwi dokładny podgląd działań konkurencji oraz wprowadzi element rywalizacji o lepsze wyniki.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry