Zmiany w Facebook Ads

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2013

Facebook postanowił pójść na rękę sprzedawcom korzystającym z reklam Facebook Ads. Portal zdecydował się uprościć ofertę produktową, tak, by zadowolić marketerów korzystających z jego usług. Prace nad zmianami właśnie się rozpoczęły.

Zmiany mają umożliwić reklamodawcom rozpoczęcie kampanii od zaplanowania celów biznesowych. Specjalista od marketingu poinformuje Facebook, co chce osiągnąć w akcji promocyjnej, a utworzone przez portal narzędzia automatycznie zasugerują właściwą kombinację produktów, tak, aby pomóc zrealizować wyznaczone cele.

Facebook obsługuje obecnie 27 różnych jednostek reklamowych w całym swoim ekosystemie sieci. W ciągu najbliższych sześciu miesięcy ma zostać wyeliminowana więcej niż połowa tych opcji. Dodatkowo Facebook chce usunąć pytania na stronach produktu, ponieważ można zadać takie pytania w poście, a odpowiedź uzyskać w komentarzach. Ponadto portal chce stworzyć bardziej spójną identyfikację wizualną we wszystkich jednostkach reklamowych.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991