ahoper_uni_logo

Uniwersytet E-commerce Shoper®

przedstawia wyjątkowe szkolenie dla właścicieli i działów marketingu e-sklepów:

11 i 12 kwietnia 2016, Warszawa

E-commerce marketing w praktyce
Google AdWords, Google Analytics, Pozycjonowanie oraz Content Marketing

Dowiedz się więcej arrow

 

Posiadasz sklep internetowy?
Zajmujesz się promocją e-sklepu?

Dowiedz się jak w praktyce reklamować i analizować ruch w sklepie internetowym

  • Blok SEO/Pozycjonowanie

    Poznasz podstawy zagadnień pozycjonowania - co działa, co nie działa a co jest bezpieczne. Przeprowadzimy prosty audyt sklepu aby sprawdzić co można ulepszyć. Poznasz narzędzia takie jak Semstorm, Majestic czy Ahrefs aby wiedzieć jak sprawdzać działania agencji. Przedstawione zagadnienia pozwolą Ci lepiej zrozumieć jak pozycjonować własny sklep i gdzie dalej szukać wiedzy na ten temat.
  • Content Marketing

    W tym bloku skupimy się na pokazaniu jak budować własne treści i gdzie je umieszczać aby wpływały pozytywnie na sprzedaż w Twoim sklepie. Wyjaśnimy strategie Long Tail oraz ZMOT i pokazując serię narzędzi przeprowadzimy Cię przez cały proces od wyszukiwania słów kluczowych po budowanie treści poradnikowych, na swojego bloga czy wpisy gościnne.
  • Facebook

    Poznasz podstawy działania systemu FacebookAds, jego pułapki i triki zwiększające skuteczność reklamy. Pokażemy jak promować posty, fanpage oraz bezpośrednio kierować do własnego sklepu. Dodatkowo proste triki konfiguracji Google Analytics pokażą jak mierzyć pozyskiwany ruch.
  • Google AdWords

    Podczas tego bloku poznasz zasady działania AdWords oraz najważniejsze pojęcia, czyli CTR, CPC, Wynik Jakości. Na ćwiczeniach praktycznych pokażemy jak zaplanować i stworzyć pierwszą kampanię, a jako bonus poznasz 5 najczęściej popełnianych błędów w ustawieniach kampanii.
    Nauczysz się również jak mierzyć i optymalizować wyniki, przy użyciu najważniejszych raportów
  • Google Analytics

    W trakcie bloku zapoznasz się z instalacją i poprawną konfiguracją Analytics. Dowiesz się co powinieneś mierzyć i jak zainstalować cele. Poznasz szczegółowo najważniejsze raporty i nauczysz się jak tworzyć zaawansowane raporty dostosowane do Twoich potrzeb.
  • Kontrola Agencji

    Będziesz umiał sprawdzić i skontrolować pracę agencji, poznasz swoje prawa i upewnisz się czy Twój opiekun konta pracuje nad kampanią regularnie.

Program szkoleń

Dzień I

  • slidenav-next-clr Powitanie: Jak promować e-commerce
  • slidenav-next-clr Wstęp do AdWords
  • slidenav-next-clr Omówienie struktury konta
  • slidenav-next-clr Pierwsza kampania (praktyka)
  • slidenav-next-clr Tworzenie reklam, dobór słów kluczowych
  • slidenav-next-clr Wstęp do Content Marketingu
  • slidenav-next-clr Jak szukać inspiracji? (praktyka)
  • slidenav-next-clr Wstęp do pozycjonowania
  • slidenav-next-clr Skąd pozyskiwać linki
  • slidenav-next-clr Jak wykonać prosty audyt strony (praktyka)
  • slidenav-next-clr Pierwsza kampania w Facebook Ad
  • slidenav-next-clr Optymalizacja kampanii (praktyka)
  • slidenav-next-clr Omówienie typów kampanii

 

Dzień II

  • slidenav-next-clr Powitanie: Zagadnienia zaawansowane
  • slidenav-next-clr Google Analytics i konfiguracja (praktyka)
  • slidenav-next-clr Śledzenie kampanii reklamowych (praktyka)
  • slidenav-next-clr Przykłady nietypowych wdrożeń
  • slidenav-next-clr Jak walczyć ze spamem w Analytics (praktyka)
  • slidenav-next-clr Kampania w Zakupy Google (praktyka)
  • slidenav-next-clr Optymalizacja kampanii Zakupy Google (praktyka)
  • slidenav-next-clr Najlepsze praktyki w PLA
  • slidenav-next-clr Zaawansowane strategie w AdWords
  • slidenav-next-clr Reklama w GSP, GDN, YouTube
  • slidenav-next-clr Optymalizacja kampanii (praktyka)
  •  
  •  

 

Pakiet szkoleń - poniedziałek 11 i wtorek 12 kwietnia 2016 r.

898 zł 799 zł + VAT
Uwaga - ceny obowiązują tylko do końca marca,
od 1.04 podnosimy cenę o 100zł

Zapisz się na oba dni: oszczędzasz 99zł! strzalka2
 
 

Cena szkolenia obejmuje

  • dzień pełny wiedzy praktycznej z minimalną dawką teorii
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • dostęp do Wi-Fi,
  • serwis kawowy: kawa, herbata, napoje, ciastka, kanapki,
  • pakiet gadżetów.

Czas trwania i miejsce szkolenia

11 - 12 kwietnia 2016
(poniedziałek i wtorek)

godz. 9:30 - 18:00

Adgar Plaza

ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa

Nie pasuje Ci termin szkolenia?

Zapisz się na newsletter, powiadomimy Cię o kolejnej edycji:

Kto prowadzi szkolenia?

"Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem certyfikowanym Trenerem Google AdWords, jednym z nielicznych wyróżnionym prowadzeniem elitarnych szkoleń w ramach Akademii Google AdWords. Z AdWords związany jestem niemal od samych początków systemu. Jestem praktykiem, specjalizuję się w audytowaniu kampanii i optymalizowaniu ich w celu przynoszenia wysokiego zwrotu z inwestycji.

Prowadziłem szkolenia dedykowane dla firm - dużych agencji reklamowych, bezpośredniej konkurencji i działów SEO/SEM spółek giełdowych. Prowadziłem prelekcje na konferencjach branżowych i szkoleniach (m.in.: ShopCamp, Witajcie w Realu, Mobile Trends Conference, Cittru, UJ). Jako wykładowca prowadziłem przez dwa lata z rzędu przedmiot dotyczący e-marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Osobiście poprowadzę szkolenie dla Twojej firmy. Gwarantuję solidną dawkę wiedzy z zakresu SEM".

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

Dyrektor zarządzający DevaGroup

Certyfikowany Trener Google AdWords



"Jestem certyfikowanym specjalistą i trenerem Google AdWords. Od 2007 roku specjalizuję się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.
Prowadzę szkolenia z Google AdWords i Google Analytics, m.in. na Akademii Google Partners, WSB w Poznaniu i UE we Wrocławiu.
Występuję również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing".

Krzysztof Wroński

Krzysztof Wroński

Certyfikowany Trener Google AdWords

Od 5 lat zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy tekstowej i graficznej w AdWords. Współpracuje głównie z małymi i średnimi firmami doradzając, jak nie dać się pożreć konkurentom z kilkukrotnie większym budżetem. W ramach kampanii linków sponsorowanych odpowiada za przygotowanie strategii, wdrożenie kampanii oraz ciągłe prace optymalizacyjne. Działania te są prowadzone w oparciu o analizę danych na temat konwersji płynącychz Google Analytics. Interesuje się także tematami związanymi z użytecznością stron internetowych. Specjalizuje się w kampaniach AdWords dla małych i średnich firm oraz sklepów internetowych oraz firm B2B.

Tomasz Trzósło

Tomasz Trzósło

Certyfikowany Trener Google AdWords

Certyfikowany Trener Google AdWords

Krzysztof Marzec, Krzysztof Wroński i Tomasz Trzósło są
Certyfikowanymi Trenerami Google AdWords

"Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i potencjalnych reklamodawców AdWords, uruchomiliśmy program Certyfikowanych Trenerów AdWords (ang. Adwords Certified Trainers). Zakwalifikowani trenerzy zademonstrowali podczas procesu selekcji, że posiadają szeroką wiedzę produktową oraz wysokie umiejętności przygotowania i prowadzenia szkoleń. Dzięki temu będziesz mógł łatwo znaleźć trenera, który pomoże Tobie lub Twojej firmie wziąć udział w inspirujących szkoleniach oraz skutecznie zdobyć wiedzę na temat produktów Google i reklamy w internecie".

Weź udział w szkoleniu

Wybieram szkolenia:


Cena: + VAT

Pytania?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania w sprawie szkoleń zadzwoń bezpośrednio: 513 14 29 30 lub napisz do mnie: krzysztof.marzec@devagroup.pl.

Szkolenia dla firm

Prowadzimy również szkolenia zamknięte, prowadzone wyłącznie dla pracowników Twojej firmy w dowolnym miejscu. Po szczegóły zapraszamy do zakładki kontakt.

Pozycjonowanie