zegar

Styczeń - Kwiecień 2023

Seria darmowych webinarów

Pomówmy o marketingu

Dołącz do ponad 10670 zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy

Najbliższe spotkanie już za:

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund

Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

Zapisz się na webinar

Aby wziąć udział w webinarze należy zapisać się do newslettera DevaGroup.

Potwierdzeniem zapisu na webinar jest otrzymanie maila z aplikacji "Clickmeeting" o temacie: "Potwierdzenie rejestracji".

Agenda webinaru

  • 26 stycznia 2023

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    5 rzeczy którymi zaskoczył mnie Google Analytics 4

    W GA4 nie możesz ani migrować danych z poprzedniej wersji ani nawet ich skutecznie do siebie porównywać. Ale to nie koniec, GA4 ma kilka nieoczywistych rzeczy, którymi ciągle zaskakuje. Chcesz poznać jak zmieniły się definicje, na co uważać i jak lepiej rozumieć GA4? Wpadnij posłuchać!

  • 12:35 - 13:05

    AdrianAndrzejczyk
    Adrian Andrzejczyk - Head Of Analytics w CubeGroup
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Wykorzystanie GA4 i BQ w analizie danych

    Z BigQuery możesz chcieć skorzystać ponieważ:
    a) masz bezpłatny connector w GA4,
    b) ponieważ chcesz uciec od limitów w Looker Studio,
    c) ponieważ znajomy analityk mówi, że warto.

    Wyjście myśleniem z Analytics i pójście w kierunku data science i BI może zaowocować lepszą analizą danych a ta z pewnością przełoży się na lepsze rekomendacje i lepsze decyzje. Dlaczego więc masz tego nie robić?

  • 13:05 - 13:35

    Mwisniewskasmsapi
    Maja Wiśniewska - Marketing Manager w SMSAPI
    Poziom: Podstawowy
    Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)

    Podczas wywiadu opowiem o realizacji strategii marketingowej dla produktów typu SaaS. Na przykładzie SMSAPI przedstawię tipy dotyczące tworzenia budżetu, generowaniu leadów, KPI i zagospodarowaniu różnych etapów lejka sprzedażowego.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 9 lutego 2023

  • 12:00 - 12:05

    przygoda justyna
    Justyna Przygoda - Social Media & Content Specialist w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącą

  • 12:05 - 12:35

    wmikosdeva
    Wojciech Mikoś - SEM Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    4 błędy przez które przepalasz budżet na Facebooku

    Efektywne wykorzystywanie budżetu kampanii to jeden z najważniejszych jej aspektów, który bardzo często decyduje o tym, czy osiągniemy zakładany cel. W mojej prezentacji opowiem o 4 najczęściej popełnianych błędach podczas prowadzenia kampanii na Facebooku oraz podam przykłady ich naprawy, tak aby jak najlepiej wykorzystywać wydatki na reklamę.

  • 12:35 - 13:05

    lukasz kosuniak kw
    Łukasz Kosuniak - Business Marketer
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    5 sposobów na wykorzystanie automatyzacji marketingu w małej firmie

    Aby zachęcić Cię do wykorzystania automatyzacji marketingu w Twojej firmie, pokażę pięć konkretnych przykładów praktycznego wykorzystania marketing automation. Będą to: - Budowanie bazy e-mail, - Generowanie leadów, - Ogrzewanie i kwalifikacja leadów, - Wsparcie sprzedaży, - Działania po sprzedaży – odnowienie i utrzymanie klienta.

  • 13:05-13:35

    pawel glab
    Paweł Głąb - Radca prawny i Wspólnik w Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy Sp.j.
    Poziom: Podstawowy
    Przygotowanie sklepu internetowego na dyrektywę cyfrową, towarową i Omnibus

    Od 1 stycznia 2023 r. obowiązują nowe przepisy dotyczące działalności sklepów internetowych. Zmiany te wynikają z implementacji w Polsce trzech unijnych dyrektyw: cyfrowej, towarowej, Omnibus, które w istotny sposób zmieniają zasady funkcjonowania sklepów internetowych. Jak przygotować swój e-commerce na nowe prawo? W trakcie webinaru poznasz najważniejsze zmiany i praktyczne wskazówki jak nowe przepisy wdrożyć w e-commerce.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 23 marca 2023

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    dawid petryniak
    Dawid Petryniak - Junior Allegro Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Pozycjonowanie ofert na Allegro, czyli jak uzyskać wysoką pozycję w trafności

    Poznasz podstawowe sposoby na optymalizację swoich ofert na Allegro. Dowiesz się jak sprawić, aby twoja aukcja prezentowała się korzystniej i była bardziej konkurencyjna, dzięki czemu będzie wyżej w trafności wg wyszukiwarki Allegro oraz pozwoli przyciągnąć większą liczbę potencjalnych kupujących.

  • 12:35 - 13:05

    artur pajker
    Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks
    Poziom: Średnio-zaawansowany / Zaawansowany
    Na serwerze z 26 tys. spamujących stron porno… Czyli jak hosting wpływa na SEO?

    Z prelekcji dowiesz się m.in. o: czynnikach jakości strony wg. Google, złym sąsiedztwie i jego wpływie na pozycje, geolokalizacji serwera a wynikach w SERPach, poufności w Google, szybkości strony vs bezpieczeństwie, przykładach ataków ze spamowaniem linkami na stronach www oraz przykładach użytecznych pregmatchy do samodzielnego filtrowania niektórych zagrożeń.

  • 13:05 - 13:35

    piotr polok zdjecie
    Piotr Polok - Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie".
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)

    Dlaczego warto traktować copywritera jak partnera, a nie jak wykonawcę? Jak profesjonalne wsparcie może wpłynąć na ostateczny wynik pracy? Co psuje, a co może poprawić relację między klientem a copywriterem? O błędach z pozoru błahych, ale ostatecznie poważnych, a także ich unikaniu oraz wykorzystaniu potencjału współpracy, opowie Piotrek Polok z agencji PiotrPolok.pl, współautor podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 13 kwietnia 2023

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    Aleksandra Pizoń
    Aleksandra Pizoń-Liwocha - SEM Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Jak pozyskać leady dzięki Google Ads?

    Poznaj sposoby pozyskiwania coraz bardziej"cyfrowych klientów" poprzez kampanie Google Ads. Podczas webinaru dowiesz się m.in. o czym należy pamiętać przy ustawianiu kampanii oraz jak na podstawie tych informacji stworzyć plan działania.

  • 12:35 - 13:05

    anna boenisch morebananas
    Ania Boenish - Copywriter w MoreBananas
    Poziom: Podstawowy
    Jak pozyskiwać odbiorców do newslettera? Ebooki, webinary, raporty

    Newsletter to świetnie narzędzie do sprzedaży i utrzymywania kontaktu z potencjalnymi klientami. Porozmawiajmy o tym, jak ich do niego przyciągnąć!

  • 13:05 - 13:35

    Prelegent zostanie ogłoszony już wkrótce
    Temat zostanie podany wkrótce

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.

Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział we wszystkich kolejnych.
Zapisując się na spotkania z numerami od 13 odcinka otrzymasz dostęp do poprzednich spotkań, które Cię ominęły.
Podczas wybranych webinarów do wygrania będą gadżety od DevaGroup i najnowsza książka Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło - zachęcamy do aktywności!

Regulamin webinaru dostępny tutaj.

Zapisz się na webinar

Aby wziąć udział w webinarze należy zapisać się do newslettera DevaGroup.

Potwierdzeniem zapisu na webinar jest otrzymanie maila z aplikacji "Clickmeeting" o temacie: "Potwierdzenie rejestracji".

4.72

Średnia ocen cyklu "Pomówmy o marketingu"

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

Dużo ciekawej wiedzy, przekazanej w przystępny sposób przez prelegentów. Kilka super "tipów", które sprawdzę w administrowanych stronach.
Krystian
Było dobrze :) Wiedza i konkret.
Agnieszka
Mega wiedza na webinarze, kto przegapił, ten powinien obejrzeć powtórkę. Hojność bonusów też mnie pozytywnie zaskoczyła. Warto uczestniczyć. Czas prelegentów + zniżki to złoto. Dosłownie.
Daniel Bartosiewicz, firma DBest Content
Bardzo treściwie, do pogłębienia i zastosowania w życiu. TAK TRZYMAĆ!
Joanna
Szybko i dużo treści wartościowych dla takich początkujących jak ja (nie specjalista). Przyjemnie się słucha.
Natalia Szczepańska, Dyrektor w STAL producent ogrodzeń, www.tanidrut.com
Dużo konkretnej wiedzy, przygotowanie na wysokim poziomie. Możliwości wrócenia do nagrań.
Paulina Graczyk
Bardzo mi się podobało, że informacje były konkretne i wybrane te najważniejsze. Prelegenci nie rozwodzili się na nieistotne tematy i chętnie odpowiadali na pytania
Sara1
Cały webinar był SUPER!
Marian Wilk
Przykłady z życia, odniesienia do praktyki. szybkie reakcje na pytania. no i fakt wygrania książki :)
Luiza Hawrylewicz, makecareer.pl
Wiedza w pigułce! Tylko konkrety, bez wypełniania czasu niepotrzebnymi informacjami. Widać świetne przygotowanie. Webinar na najwyższym możliwym poziomie.
Anna Domagała, Customer Success Specialist & Partnership Good Soul w cyber_Folks S.A.

Poznaj naszych ekspertów

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup

CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.

AdrianAndrzejczyk

Adrian Andrzejczyk

Head of Analytics w Cube Group

Od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Autor książki "SEO Marketing". Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Obsłużył ponad 100 klientów z zakresu SEO, SEM i analityki. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics, Google Ads i DoubleClick. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.

Mwisniewskasmsapi

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI

Marketing Manager, SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co dzień podróżniczka i miejski społecznik, zaangażowana m.in. w organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.

wmikosdeva

Wojciech Mikoś

SEM Specialist w DevaGroup

Kampaniami płatnymi oraz marketingiem zajmuję się od prawie 8 lat. W tym czasie współpracowałem z wieloma markami, w zakresie promocji B2C jak i B2B. Moją specjalizacją są kampanie w systemie Google Ads, jednak ciągle poszerzam swoją wiedzę w zakresie kampanii na innych platformach m.in Facebook i Instagram, Linkedin, Microsoft Ads czy od niedawna TikTok. Uważam, że najlepsze wyniki daje zawsze bliska współpraca z klientem oraz zrozumienie jego biznesu. W codziennej pracy staram się patrzeć na kompleksowy obraz marketingu, dlatego staram się też rozwijać w zakresie SEO, Content Marketingu oraz UX. Prywatnie jestem graczem i fanem kultury japońskiej. Śledzę na bieżąco trendy marketingowe - obecnie najciekawszym dla mnie tematem jest wpływ branży marketingowej na globalne media i szeroko rozumiany rynek rozrywkowy.

lukasz kosuniak kw

Łukasz Kosuniak

Business Marketer

Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych. Jest autorem i współautorem książek: "To jest social selling", „ABC Marketingu B2B", „B2B Marketing Essentials", „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom" oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B" „#SocialSellingMaster, "Marketing Automation Krok po Kroku"".

pawel glab

Paweł Głąb

Radca prawny i Wspólnik zarządzający w Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy.

Specjalizuje się w prawie e-commerce, prawie własności intelektualnej oraz prawie danych osobowych. Pomaga firmom chronić ich marki, produkty i walczyć z nieuczciwą konkurencją. Współautor 3 poradników prawnych dla biznesu.

dawid petryniak

Dawid Petryniak

Junior Allegro Specialist w DevaGroup

Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii Allegro Ads, a także optymalizowaniem ofert i ich estetyką. W branży e-commerce pracuje od 6 lat, a jego nabyte doświadczenie pozwala dobrze trafiać w gusta i potrzeby klientów. Prywatnie najważniejsza jest dla niego rodzina. Uwielbia wycieczki rowerowe. Szczególnie te, które zaczynają się o 6 rano w niedzielne poranki.

artur pajker

Artur Pajkert

Head of Marketing w cyber_Folks

W branży hostingu i digital-marketingu od 2001 roku. Kocham dzielić się wiedzą i pomysłami w zakresie wykorzystania cyfrowego marketingu. Piszę, bloguję, występuję na konferencjach i webinarach. Ogarniam marketing w cyber_Folks, a 5 km przebiegam obecnie w 27 min 26 sek ;)

piotr polok zdjecie

Piotr Polok

Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie".

Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie". Z treścią związany od 2012 roku. Zaczynał w lokalnej gazecie, następnie pracował w radiu i telewizji. Ostatecznie przyszedł czas na internet, w którym nie ma już żadnych ograniczeń.

Aleksandra Pizoń

Aleksandra Pizoń-Liwocha

SEM Specialist w DevaGroup

Certyfikowana Specjalistka Google Ads oraz uczestniczka programu Digital Champions Program. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami w Google Ads i Facebook Ads. Uwielbia podróżować i poszerzać swoje horyzonty.

anna boenisch morebananas

Anna Boenish

Copywriter w MoreBananas

Marketerka, copywriterka i content managerka specjalizująca się w storytellingu i etycznym marketingu. Z wykształcenia sztukmistrzyni pisania, z zamiłowania pisarka prozy – na co dzień zajmuje się głównie składaniem słów w historie.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.

Partnerem webinaru są firmy:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
Prawie 100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

puchar

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

komunikacja

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

agencje seo ikona

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

szybkosc ladowania strony

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Wcześniejsze webinary

webinar automotive archiwum

Webinar dla branży automotive

Prowadzący: Bartłomiej Tomczyk, Bartłomiej Kaczmarczyk, Krzysztof Marzec
GA4 archiwum

Webinar o Google Analytics 4

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Kinga Sroka, Marta Koziarz
Nieksiazkowe odc.4

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Paulina Wiktorska
Pomowmy 1

Pomówmy o marketingu odc. 1

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Łukasz Kosuniak, Artur Pajkert

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

gabaprofile

Gabriela Brakoniecka,
New Business Manager
504 990 546
gabriela.brakoniecka@devagroup.pl

Scroll to Top