Webinary branżowe

Jakub Rojek: Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
Iza Sykut i Mateusz Wyszogrodzki: SEO copywriting. Co musisz wiedzieć, umieć i robić w 2023 roku?
Dominik Fajferek: Skuteczne promptowanie SEO w ChatGPT, czyli jak poprawić pozycje ze sztuczną inteligencją

Leszek Urban: 5 sposobów na zaangażowanie i zatrzymanie użytkownika na swojej stronie internetowej
Paweł Sokołowski: Zwiększenie sprzedaży w e-commerce poprzez optymalizację treści
Krzysztof Marzec: 5 pomysłów jak robić kampanie w Google Ads lepiej niż konkurencja

Milena Majchrzak: Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
Krzysztof Marzec: Skuteczne kampanie w 2022: co wiemy o użytkownikach Google i co Google wie o nas?

Bartłomiej Tomczyk: Walka o pole position czyli SEO dla branży motoryzacyjnej
Bartłomiej Kaczmarczyk: Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?
Krzysztof Marzec: 5 pomysłów na skuteczniejsze kampanie sprzedaży samochodów i usług w branży moto

Google dla Biznesu

Krzysztof Marzec: Piszemy idealne reklamy w Google Ads.

Marta Koziarz: Google Analytics - dlaczego potrzebujesz go na swojej stronie?

Jakub Trybuła: Co daje wysoka pozycja w Google?

Krzysztof Marzec: 5 raportów z Google Analytics, które pozwolą ulepszyć Twoją stronę pod Google

Dorota Kika: Jak ocenić skuteczność tekstu reklamowego w Google Ads?

Krzysztof Semp: Od zera do milionera na Amazon w 3 miesiące - case study wdrożenia w branży ogrodowej

Dorota Kika: Jak określić cel kampanii reklamowej i jak mierzyć go przy pomocy kodów konwersji?
Wioleta Magdziarz: Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?
Krzysztof Marzec: Analiza konkurencji na żywo

Krzysztof Marzec: Skuteczne pozycjonowanie na YouTube.

Dorota Kika: Jak znaleźć klienta, gdy klient nie szuka mnie? GDN i SDC.
Łukasz Kosuniak: Marketing do klienta biznesowego, 5 elementów koniecznych do prowadzenia skutecznego marketingu B2B.

Piotr Kantorowski: Czy na cold mailing zawsze potrzeba zgody z RODO? Czyli o tym jak legalnie prowadzić komunikację handlową w Internecie.

Krzysztof Marzec: Bezpieczeństwo a Google?

Grzegorz Miłkowski: Zdrowa dieta contentmarketingowa dla Twojej firmy. Jak planować strategię złożoną z wysokowartościowych treści?

Ariel Drabiński: Sprzedaż na Allegro - jak się wyróżnić?

Marcin Piskorz: Sklep internetowy przyjazny klientowi, czyli jaki?

Łukasz Suchy: SEO dla małych firm i sklepów internetowych.

Aleksandra Pizoń: Lojalizacja klientów – co zrobić, by konsument wrócił do e-sklepu?

Piotr Polok: Po co mi dzisiaj blog w sklepie internetowym?

Jakub Pietraszek: Finansowe wyzwania E-commerce w okresie przedświątecznym.

Google dla E-commerce

Krzysztof Marzec: Strategia budowania treści w sklepie internetowym.
Milena Majchrzak: Jak dzięki SEO przyciągnąć klientów zdecydowanych na zakup?
Dorota Kika: Źródła ruchu w Google Analytics i tagowanie kampanii.

Krzysztof Marzec: Audyt SEO sklepu internetowego na żywo.
Paweł Sokołowski: Semantyka w e-commerce.

Krzysztof Marzec: Konwersje od A do Z czyli co powinieneś mierzyć w swoim sklepie poza transakcjami?

Mike Korba: Sprowadziłeś ruch na stronę i co dalej, czyli wstęp do Marketing Automation.

Przemysław Biegacz: Jak dostosowywać raporty w Google Analytics?

Mateusz Muryjas: Zdarzenia i wymiary niestandardowe w raportowaniu e-commerce

Bartłomiej Kaczmarczyk: Eksplorowanie i edycja raportów w Google Analytics 4

Anna Ledwoń-Blacha: Niestandardowe akcje socialowe i contentowe. Jak przyciągnąć uwagę odbiorców w tak intensywnie reklamowym czasie

Krzysztof Marzec: Kierowanie reklamy do użytkowników

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o możliwościach reklamowania Twojego biznesu w sieci? Skontaktuj się

Wymagasz więcej? Szukasz pełnej marketingowej obsługi dla Twojej firmy?
Od 2005 roku cieszymy się zaufaniem firm, dla których jesteśmy szerokim wsparciem w marketingu.
Skutecznie zarządzamy milionami złotych naszych klientów:
od szerokich możliwości Google Ads przez pozycjonowanie po reklamę na Facebooku.
Twój dedykowany opiekun wysłucha Twoich potrzeb i przygotuje spersonalizowaną ofertę. Skontaktuj się już dziś!

Aleksandra Połetek

Aleksandra Połetek,
Senior New Business Manager
510 292 795
aleksandra.poletek@devagroup.pl

Scroll to Top