Egzamin AdWords – część 9

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 07.2013
 

Zachęcamy do sprawdzenia wiedzy z zakresu Reklam w sieci wyszukiwania czyli zagadnień, które mogą pojawić się w zaawansowanej części egzaminu AdWords.

1W który miejscu właściciel sklepu internetowego powinien zainstalować kod śledzenia konwersji AdWords?

a) na stronie docelowej reklamy
b) na stronie głównej
c) na stronie potwierdzenia po zakupie
d) na stronie z informacją kontaktową
odpowiedz

 

2Co należy zrobić, aby podnieść współczynnik klikalności (CTR) w grupie reklamowej?

a) dokonać zmian strony docelowej
b) zmienić dopasowanie słowa kluczowego, aby reklama nie wyświetlała się w nietrafnych wynikach wyszukiwania
b) zmienić tekst reklamy, dodając słowo kluczowe do tekstu
c) zmienić stronę docelową danego tekstu reklamowego

odpowiedz

 

3Jak reklamodawca może sprawdzić, czy słowa kluczowe w jego kampanii przynoszą największy dochód?

a) Poprzez odszukanie słów o najwyższych współczynnikach klikalności
b) Poprzez zestawienie kosztów za kliknięcie w dane słowo z konwersjami danych słów
c) Poprzez odszukanie słów, które generują najniższe koszty za kliknięcia w danym miesiącu
d) Poprzez zestawienie liczby kliknięć danego słowa kluczowego z wynikiem konwersji danego słowa kluczowego

odpowiedz

 

 

 

4Konwersja (1/kliknięcie) jest liczona, kiedy:
a) użytkownik wielokrotnie kliknął w reklamę
b) kiedy użytkownik dokona konwersji kilka razy
c) w ciągu 30 dni po kliknięciu w reklamę użytkownik odwiedzi witrynę
d) w ciągu 30 dni po kliknięciu w reklamę AdWords dochodzi do konwersji

odpowiedz

 

Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.
Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry