Jak sprawdzić, czy nasza grupa docelowa jest na Facebooku?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 03.2014
 

Wiele firm może mieć w dalszym ciągu wątpliwości, co do potrzeby rozpoczynania działań w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku. Najlepszym wyjściem jest sprawdzenie, czy grupa docelowa, do której chcemy skierować nasz przekaz, ma profile i korzysta na co dzień z Facebooka?

Aby określić, czy nasza grupa docelowa korzysta z Facebooka, wystarczy wejść na stronę www.facebook.com/ads/create – następnie należy pominąć instrukcję i przejść do sekcji drugiej – Grupa docelowa – oraz wybrać kryteria, które najlepiej określają naszych odbiorców. U dołu w drugiej sekcji znajduje się szacunkowe wyliczenie, liczby użytkowników Facebooka, którzy pasują do określonego przez nas profilu. Jeżeli jest to duża liczba (np. ponad 10% potencjalnej bazy klientów), warto rozpocząć działalność.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry