Kampania Polskiej Akcji Humanitarnej jako Google Grants.

Agnieszka Maciuk
Agnieszka Maciuk
Archiwum 01.2018
 
Kampania Polskiej Akcji Humanitarnej jako Google Grants.

Kampania Polskiej Akcji Humanitarnej
jako Google Grants.

O Polskiej Akcji Humanitarnej.

W poprzednim artykule pisaliśmy nieco o akcji Pajacyk zorganizowanej przez organizacje PAH. Wspomniane stowarzyszenie powstało w 1992 roku a ich podstawowym celem jest  pomoc osobom dotkniętym kryzysami humanitarnymi. Są to działania obejmujące tereny  konfliktów zbrojnych oraz katastrof naturalnych. Wartości stowarzyszenia takie jak walka o życie i zdrowie tamtejszej ludności sprawiają, że czujemy podziw związany z tak szlachetną inicjatywą. 

Co to jest Google Grants?

Jest to program charytatywny stworzony przez Google już w 2003 roku. Dzięki niemu wiele stowarzyszeń non-profit na całym świecie może reklamować się w Adwords całkowicie za darmo. To umożliwia przekazywanie światu informacji związanych z konkretną formą pomocy w postaci reklam tekstowych. Budżet takich działań to około 10 000 USD na miesiąc, czyli naprawdę wiele osób dowie się o reklamowanej akcji. Więcej o programie można dowiedzieć się ze strony: https://www.google.pl/intl/pl/grants/.

Nasze działania dla Polskiej Akcji Humanitarnej.

Roiexperts w ramach programu Google Grants prowadzi działania dla PAH. Zajmujemy się kompleksową obsługą kampanii stowarzyszenia. Na bieżąco optymalizujemy kampanie i wprowadzamy zmiany aby jak najbardziej efektywnie wykorzystać dany budżet. Doradzamy organizacji wyciągając wnioski z danych w Adwords i Analytics i wspólnie docieramy do wielu osób, którzy mogą zareagować. Byle więcej kampanii w dobrej sprawie!

Agnieszka Maciuk
Były pracownik na stanowisku SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowany specjalista Google Ads (AdWords). Kończąc studia na specjalności Reklama i PR od zawsze stara się łączyć kreatywne podejście z analityką i pracą na konkretnych danych. Uważa, że to najlepszy sposób na stworzenie szeroko rozumianej formy reklamy, która będzie skuteczna. Zdobywając doświadczenie w warszawskich i krakowskich agencjach zafascynowała się tematyką SEM oraz Facebook Ads.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry