Kolejna aktualizacja algorytmu – Above The Fold

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012
 

 

Wczoraj doszło do kolejnej aktualizacji algorytmu Google, która miała dotknąć 0,7% zapytań w języku angielskim. Aktualizacja, która została ogłoszona przez Matta Cuttsa, to tak zwana aktualizacja Above The Fold, która ma związek z obecnością reklam AdSense w górnej części strony. Google chce osłabić pozycję witryn internetowych, które epatują dużą ilością reklam przy ograniczonej liczbie wartościowych treści. To jedna z kilku zmian algorytmu, które pojawiły się w przeciągu tygodnia. Google nie śpi, dlatego bądźmy czujni.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry